UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja makkelijk praten voor deze man. Main business van hem is het tuincentrum. Die hebben dit jaar VOLOP geprofiteerd van de corona tijd. Die is niet afhankelijk van de vuurwerkverkoop. Misselijk makend dat ze tussen al die vuurwerkverkopers precies zo'n persoon er uit weten te vissen.

Zojuist een reactie van Erik Ziengs (VVD). Komt ergens bekend voor dus kan goed een standaard antwoord zijn.

Klopt, ik heb dezelfde gekregen.

Lijkt een beetje alsof ze alleen financieel overtuigd hoeven te worden. Wellicht daarom dat de motie aangehouden is, ergens geld zien te vinden in alle potjes en tegenstanders om te kunnen aankondigen dat er een compensatie is. Waarna wellicht meer partijen voor een zogenaamd tijdelijk verbod zijn.
Er staat weinig tot niets over liefhebbers dan wel gewone gezinnen (consumenten) die vuurwerk willen afsteken. Draait alleen om economie.
Tuurlijk compensatie is het minste wat ze moeten doen maar ik wil helemaal geen verbod:bonk:

(Speculatief: ja)

Klopt, ik heb dezelfde gekregen.

Lijkt een beetje alsof ze alleen financieel overtuigd hoeven te worden. Wellicht daarom dat de motie aangehouden is, ergens geld zien te vinden in alle potjes en tegenstanders om te kunnen aankondigen dat er een compensatie is. Waarna wellicht meer partijen voor een zogenaamd tijdelijk verbod zijn.
Er staat weinig tot niets over liefhebbers dan wel gewone gezinnen (consumenten) die vuurwerk willen afsteken. Draait alleen om economie.
Tuurlijk compensatie is het minste wat ze moeten doen maar ik wil helemaal geen verbod:bonk:

(Speculatief: ja)

Lijkt er idd op dat Ziengs zich alleen maar druk maakt om het financiële gedeelte.

Lijkt er idd op dat Ziengs zich alleen maar druk maakt om het financiële gedeelte.

Nee hoor, Ziengs/VVD zijn en blijven tegen een verbod. Lees de eerste alinea vooral goed. De 2e alinea gaat over "wat als" en dat is dezelfde quote als vorige week tijdens het overleg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan