Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
28e dec Haulerwijk, Valk Nijverdal, Plaggenmarsch Hardenberg
30e dec Pyro-depot, Luvro ( vuurwerkmania )

Altijd op de 1e verkoopdag word de grote bulk gehaald om het maar zo te noemen, vaak probeer ik dan de 2e verkoopdag nog even wat winkels af te gaan en wat sfeer te proeven. Dit jaar bij een aantal winkels wat F3 Single shots besteld met ophalen de 30e dus lekker rondje rijden.

28ste 00.00 een ritje en later in de ochtend nog weer en dan gaat alles weer meermaals door m´n handen en worden er wat foto´s gemaakt. In de avond alleen nog wat grote single shots ophalen bij een winkel in de buurt.
Vind het altijd wel fijn om alles de eerste verkoopdag binnen te hebben, heb er ten slotte lang genoeg op moeten wachten:D

Hoe zit iedereen met zijn gewichten kwa vuurwerk. Ooit gedoe mee gehad? Ik zelf niet, maar vrienden van mij maken er zich nu druk om. Overigens 30dec haal ik alles op.

Hoe zit iedereen met zijn gewichten kwa vuurwerk. Ooit gedoe mee gehad? Ik zelf niet, maar vrienden van mij maken er zich nu druk om. Overigens 30dec haal ik alles op.

Ik ook nog nooit, mocht de wetshandhaving hier op gaan controleren ben ik weg.
Dan ga ik de Duitse of Poolse schatkist maar wat verrijken, en dan vier ik daar mijn oud en nieuw.

Ik slaap niet slecht, maar ik kom in december altijd een stuk makkelijker en vroeger mijn bed uit.

Och, dromen over vuurwerk en dan specifiek over het afhalen: het komt zo bekend voor. Al meerdere malen gehad dat ik óf alles heb opgehaald óf dat het om welke reden dan ook niet gelukt is. Hoe dan ook: ik kijk er erg naar uit. Laat het snel 28 december zijn!

Dit jaar een keer Duitsland proberen. De eerste verkoopdag rond 11 uur vertrekken en wat winkels af. Tweede verkoopdag een aantal volt compounds zoals de Final Gold, Final Colorz en Massive Blinkers ophalen.

Moet zeggen dat het dit jaar niet zo leeft als vorig jaar en zelfs meer plichtmatig aanvoelt. Ondanks dat ik meer dan 20 jaar een vuurwerkfanaat ben, heb ik nooit meegedaan aan freak acties. Maar als ik nu kijk naar de prijzen in de reguliere voorverkoop en het toch wel mindere aanbod bij winkels als de Vuurwerkhal en Auto Ypenburg Vuurwerk, vind ik het allemaal te prijzig voor het assortiment. Maar voel ik ook niet de drang om vuurwerk te kopen, waar ik dat voorheen wel had. Wellicht dat het nog gaat kriebelen over een paar weken.

28 December
00:01 Fireworxxx (pusteblume in emmerich)
05:00 Kaufland Kleve
06:00 Lidl Kalkar
07:00 Norma Rees
08:00 Vuurwerk Duitsland Emmerich
18:00 Vuurwerk Discount Wierden
20:00 Arentz Zutphen

Hiertussen zal Theo van Heut Pannerden ook nog komen.

En dan 30 december zal ik savonds een ritje Emmerich doen om daar nog wat leuks te scoren.

28e naar 2 winkels in steenbergen en nog naar een winkel hier in de buurt.
De 30e naar Duitsland en de 31 misschien nog even een paar ladycracker matjes ophalen hier int dorp.

28 December:
07.00 Orthen - Den Bosch
07.45 Haokan - Oisterwijk
09.30 TP - Kelpen-Oler

30 December:
10.00 Coppelmans - Veldhoven
10.45 Vuurwerktotaal - Veldhoven (Mijn gewonnen Massive ophalen :))

Paar leuke ritjes voor de boeg. Heb er zin in! Laat het maar snel 28 December zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan