Leendert97
VWC lid
Ook ik heb deze mail zojuist gekregen.
Beste heer,
Hartelijk dank voor uw mail.
Yes ik kreeg hem net ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook ik heb deze mail zojuist gekregen.
Beste heer,
Hartelijk dank voor uw mail.
Ik krijg het gevoel dat we winst aan het boeken zijn!
Een speculatieve gedachte. Het is natuurlijk niet voor niets dat ze daar niks over zeggen. Ze zijn ergens mee bezig achter de schermen. Je merkt gewoon dat er iets borrelt. Ik weet niet of het positief of negatief voor ons uit gaat pakken. Maar (wishful thinking) als ze echt een verbod willen hadden ze dat al lang bevestigd. Anderzijds, misschien hebben ze nog meer tijd nodig om de puntjes op een i te zetten.
Krijg net dit als reactie op de vvd whatsapp
Hi, dankjewel voor je bericht! Op dit moment komen er, begrijpelijk, veel vragen binnen over het vuurwerkverbod. Het definitieve besluit hierover moet nog genomen worden, maar we houden het natuurlijk goed in de gaten. ^I
"Wel zaten er veel dubbele reacties tussen. Een enkeling was juist blij met het verbod. ‘Hoera! Geen vuurwerk, doe wat goeds met je geld”, reageerde Trudi."We zijn lekker bezig!! #geenvuurwerkverbod
https://www.nd.nl/nieuws/varia/1002314/rutte-en-de-jonge-online-bestookt-met-vragen-over-vuurwerk
"Wel zaten er veel dubbele reacties tussen. Een enkeling was juist blij met het verbod. ‘Hoera! Geen vuurwerk, doe wat goeds met je geld”, reageerde Trudi."
Haha, het had ook niemand anders dan Trudi of Bep kunnen zijn
Lijkt mij inderdaad wishfull thinking, puur om die reden. Hij kan nu niet 'out of the blue' zeggen dat het verbod er definitief is, zonder aan te kunnen geven hoe dat qua restvoorraden, compensatie en handhaving geregeld moet gaan worden. Dat snap ik ook wel, dat dat nog wat tijd kost.Maar (wishful thinking) als ze echt een verbod willen hadden ze dat al lang bevestigd. Anderzijds, misschien hebben ze nog meer tijd nodig om de puntjes op een i te zetten.