UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vanmorgen een verkeerde mail gekregen van de CDA stagiaire. Natuurlijk weer even een antwoord met feiten terug gestuurd. We moeten ze bezig houden mensen. Het lijkt wel wat te doen !!

Ik ben afgehaakt met kijken. Heel de chat vol over vuurwerk. En dan een vraag gaan beantwoorden waarom die geen horloge draagt ��

Ben gestopt met kijken, alsof ze tegen kleuters praten. Wie denken ze dat ze zijn.

Vragen zijn weer lekker uitgekozen, spekkie voor t bekkie.

Vergeet niet dat dit een initiatief voor ALLE burgers in NL ius, er zijn ook veel basisscholen die op dit moment live meekijken. Maar ook 80+-ers en alles wat tussen die 2 uitersten zitten. Het moet dus toegankelijk zijn en blijven voor iedereen. Overigens is dit behoorlijk uniek, er zijn niet veel politici in de wereld die dit op deze manier doen.

Zo kan je alles positief zien.

Ik probeer de vragen van de genoemde mensen terug te vinden. Heb er nog geen 1 kunnen vinden!

Dit is een circus mst zelf bedachte vragen die in hun straatje liggen.

Vind het echt een showtje.

Ook ik heb een mail gekregen die iets aangepast is als dat de vorige mail was.

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw mail aan de Tweede Kamerfractie van het CDA. Recent heeft u een mail gestuurd naar ons kamerlid Chris van Dam over het vuurwerkverbod. Door de grote hoeveelheid mails die hij hierover binnenkrijgt neem ik graag de behandeling van hem over. De regering heeft vorige week toegezegd met een visie en een besluit over de jaarwisseling te komen. Hoe dat eruit gaat zien, inclusief vuurwerk. Gisteren is daaruit gekomen dat er mogelijk een vuurwerkverbod komt. Ziekenhuizen kunnen mogelijk het aantal vuurwerkslachtoffers niet aan. We willen niet doof zijn voor deze oproep vanuit de zorg. Daarom is het CDA bereid een eenmalig vuurwerkverbod te steunen.

Daar staat tegenover dat een vuurwerkverbod er wel echt significant aan moet bijdragen dat er minder vuurwerkslachtoffers in het ziekenhuis belanden. Er zal mogelijk nog steeds illegaal vuurwerk afgeschoten gaan worden. Er zitten nog wel wat haken en ogen aan, bijvoorbeeld handhaving en bestrijding illegaal vuurwerk. Ook staat het voor ons vast dat er zeker een vorm van schadeloosstelling moet zijn richting ondernemers bij een eventueel vuuwerkverbod dit jaar.

Ik ga ervan uit u hiermee afdoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lisanne

#TeamCDA

www.cda.nl

De vragen over vuurwerk geheel genegeerd...

Dat geeft hopelijk aan dat ze er nog niet uit zijn en de ontwikkelingen van het aantal corona besmettingen de komende dagen afwachten. Kan dus best zijn dat pas volgende week dinsdag tijdens de persconferentie hier duidelijkheid over zal komen..

Zoveel vragen over vuurwerk en dan gaat Meneertje een vraag beantwoorden over zijn horloge en vrije tijd? Wat is er dan belangrijker? Wat een poppenkast zo’n livestream...

Lisanne is snel met antwoorden nu ....

Geachte heer,

Hartelijk dnak voor uw reactie. Ik zal dit aannemen ter kennisgeving. Een besluit over een mogelijk vuurwerkverbod wordt later genomen.

Met vriendelijke groet,
Lisanne
#TeamCDA

Ook hier weer volop mail verkeer gehad met o.a. CDA, SP en VVD. Mooi om te zien hoe ze niet tegen de werkelijke feiten in kunnen. Vooral SP gaat met aannames gooien dat er met een verbod ook beter gehandhaafd kan worden op geweld en alcohol excessen. Jaja goede politiek...

Ik heb dit gekregen van het cda:

Hartelijk dank voor uw mail aan de Tweede Kamerfractie van het CDA. De regering heeft vorige week toegezegd met een visie en een besluit over de jaarwisseling te komen. Hoe dat eruit gaat zien, inclusief vuurwerk. Gisteren is daaruit gekomen dat er een vuurwerkverbod komt. Ziekenhuizen kunnen mogelijk het aantal vuurwerkslachtoffers niet aan. We willen niet doof zijn voor deze oproep vanuit de zorg. Daarom is het CDA bereid een eenmalig vuurwerkverbod te steunen.

Daar staat tegenover dat een vuurwerkverbod er wel echt significant aan moet bijdragen dat er minder vuurwerkslachtoffers in het ziekenhuis belanden. Er zal mogelijk nog steeds illegaal vuurwerk afgeschoten gaan worden. Er zitten nog wel wat haken en ogen aan, bijvoorbeeld handhaving en bestrijding illegaal vuurwerk. Ook staat het voor ons vast dat er zeker een vorm van schadeloosstelling moet zijn richting ondernemers bij een eventueel vuuwerkverbod dit jaar.

Ik ga ervan uit u hiermee afdoende te hebben geïnformeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan