Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen we een protest organiseren wanneer het verbod er komt bijvoorbeeld massaal om 20.00 savonds wat kleins afsteken om zo letterlijk een tegen geluid af te geven?
Wat wil je hiermee zeggen, Merijn?
Edit; zie het al, elitair...verkeerde woordkeuze. Zal er fundamenteels van maken. Mail is nog niet weg.
Niet alleen het forum zal ontploffen.
Denk dat alle webshops ook een bizarre toename in bestellingen zullen zien.
Ik had al besteld,maar bij een goede uitkomst doe ik nog een flinke bestelling om het te vieren.
Dat zou wel heel raar zijn als hij echt zo zou denken!Ik denk dat, met de huidige cijfers, de stress in huize Klaver ook flink toeneemt. Dat vind ik dan wel weer een lekkere gedachte ...![]()
Kreeg net een pamflet van GL op de deurmat. Kon het niet laten deze in stukken te scheuren. Hoppa rechtstreeks de vuilnisbak weer in![]()
Niet je reet er mee afgeveegd?
Dat protest zou dan juist met oud en nieuw moeten gebeuren. Hopelijk dalen de coronacijfers dusdanig verder dat de motie van tafel wordt geveegd..
Ook lekker duurzaam die folders!!! dan maakt het plots niks meer uit, of was het in boomschors gekerft.Niet je reet er mee afgeveegd?
Kreeg net een pamflet van GL op de deurmat. Kon het niet laten deze in stukken te scheuren. Hoppa rechtstreeks de vuilnisbak weer in![]()
Ja top, maar helaas zitten er een hoop aannames en onwaarheden in. Desalniettemin, tegengeluid is altijd top!