UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we een protest organiseren wanneer het verbod er komt bijvoorbeeld massaal om 20.00 savonds wat kleins afsteken om zo letterlijk een tegen geluid af te geven?

Dat protest zou dan juist met oud en nieuw moeten gebeuren. Hopelijk dalen de coronacijfers dusdanig verder dat de motie van tafel wordt geveegd..

Niet alleen het forum zal ontploffen.
Denk dat alle webshops ook een bizarre toename in bestellingen zullen zien.
Ik had al besteld,maar bij een goede uitkomst doe ik nog een flinke bestelling om het te vieren.

Hier het zelfde, hele budget in September uitgegeven tijdens acties, maar als we mogen knallen, komt er nog wel een compoundje bij :cool:

Ik denk dat, met de huidige cijfers, de stress in huize Klaver ook flink toeneemt. Dat vind ik dan wel weer een lekkere gedachte ...:D

Kreeg net een pamflet van GL op de deurmat. Kon het niet laten deze in stukken te scheuren. Hoppa rechtstreeks de vuilnisbak weer in:D

Dat protest zou dan juist met oud en nieuw moeten gebeuren. Hopelijk dalen de coronacijfers dusdanig verder dat de motie van tafel wordt geveegd..

Inderdaad, als het verbod er komt hoop ik dat de ellende groter is dan ooit. Maarja, dan zal het wel gegooid worden op verveling ofzo.

Ja top, maar helaas zitten er een hoop aannames en onwaarheden in. Desalniettemin, tegengeluid is altijd top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan