UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop dat het toch nog door mag gaan. De besmettingen lopen dagelijks terug dus een klein lichtpuntje wat invloed kan hebben. Heb niet voor niets de Pyro Papel besteld. Wil die zoooo ontzettend graag zien tijdens de jaarwisseling.

Hoop dat het toch nog door mag gaan. De besmettingen lopen dagelijks terug dus een klein lichtpuntje wat invloed kan hebben. Heb niet voor niets de Pyro Papel besteld. Wil die zoooo ontzettend graag zien tijdens de jaarwisseling.
Ja inderdaad laten we hopen dat die daling stevig doorzet. Als dat het geval is dan zijn die twee weken die het kabinet neemt om met een beslissing te komen misschien wel heel erg in ons voordeel omdat ze tegen die tijd beter kunnen verantwoorden om geen extra maatregelen te nemen.

nou ja...

We hebben een centrum-rechtse regering en "links" heeft totaal maar 42 van de 150 zetels in het parlement.
Lol dan nog kan in deze tijd onder het mon van corona erg veel ook bij de vvd . De vvd ansich is niet voor een totaal verbod .zowizo de wets wijziging waarin elke geemente zelf een verbod mag opleggen is volstrekt belachelijk. Het kan alle kanten op dit keer dankzij corona .

De daling in de Corona cijfers is iets welke zeker in ons voordeel gaat werken, zeker als nu ook het aantal opnames gaat dalen.

Op deze wijze worden de poten onder het pleidooi welke van GL en PVDD is totaal weggeslagen en blijft er fundamenteel niks meer over om zich achter te verschuilen.

Schattig, dat er nog mensen zijn die denken dat ze 1 seconde voor 12 nog invloed kunnen uitoefenen op mensen met oogkleppen op en oordoppen in.

Heren, dames,

ik zie mensen roepen dat dit het laatste jaar is, dat het helemaal klaar is. Men gaat in paniek naar hun vuurwerkwinkels, zegt bestellingen stop.

Laten we nou eens even rustig doen. Er is nog NIETS besloten. Na de uitkomst van over 2 weken kunnen we pas iets zinnigs zeggen. Laat je niet meeslepen in stemmingsmakerij in de media. Breng vuurwerkverkopers niet in problemen door orders op te zeggen. Wacht het gewoon af, meer kunnen we niet doen!

De belangrijkste uitkomst vsn het debat is dat er 14 dagen de tijd is om invloed uit te oefenen.

Ik heb het begin gezien van het overleg.. VVD en PVV zijn tegen, CDA als het even kan ook.. En D66 liet toch weten eerst beter studie van de werkelijke cijfers te willen doen voor ze een standpunt in zouden nemen? Dan moet D66 worden voorzien van goed onderbouwde emails.. We hebben idd een kleine 14 dagen de tijd... Het CDA kan in die zin ook nog wel wat input gebruiken..

Neem aan dat de branche n.a.v. het overleg ook wel weer de boer op zal gaan..

Heren, dames,

ik zie mensen roepen dat dit het laatste jaar is, dat het helemaal klaar is. Men gaat in paniek naar hun vuurwerkwinkels, zegt bestellingen stop.

Laten we nou eens even rustig doen. Er is nog NIETS besloten. Na de uitkomst van over 2 weken kunnen we pas iets zinnigs zeggen. Laat je niet meeslepen in stemmingsmakerij in de media. Breng vuurwerkverkopers niet in problemen door orders op te zeggen. Wacht het gewoon af, meer kunnen we niet doen!

Helemaal eens! Als we een front willen vormen moeten we ook zorgen dat we nu niet afhaken terwijl wij nog helemaal geen duidelijkheid hebben.

Laatst bewerkt:
Heren, dames,

Belangrijkste uitkomst van het debat is dat er 14 dagen de tijd is om invloed uit te oefenen.

IK zag dat er al freaks dingen aan het ondernemen zijn op dit vlak. De komende 2 weken zullen alles gaan bepalen. Het zou mooi zijn als iedereen zijn steentje bij draagt.

Ik heb het begin gezien van het overleg.. VVD en PVV zijn tegen, CDA als het even kan ook.. En D66 liet toch weten eerst beter studie van de werkelijke cijfers te willen doen voor ze een standpunt in zouden nemen? Dan moet D66 worden voorzien van goed onderbouwde emails.. We hebben idd een kleine 14 dagen de tijd... Het CDA kan in die zin ook nog wel wat input gebruiken..

Neem aan dat de branche n.a.v. het overleg ook wel weer de boer op zal gaan..

Voila: https://www.tweedekamer.nl/kamerleden_en_commissies/fracties/d66

De daling in de Corona cijfers is iets welke zeker in ons voordeel gaat werken, zeker als nu ook het aantal opnames gaat dalen.

Op deze wijze worden de poten onder het pleidooi welke van GL en PVDD is totaal weggeslagen en blijft er fundamenteel niks meer over om zich achter te verschuilen.
Het zou in ons voordeel moeten zijn als de komende week de cijfers zo blijven dalen..

Het zou in ons voordeel moeten zijn als de komende week de cijfers zo blijven dalen..

Dan nog is het in een glazenbol kijken wat 31 december de stand van zaken zal zijn. Daar kunnen ze niet op wachten, dus er moet een besluit worden genomen. Ik probeer positief te blijven maar na vanmiddag zakt de moed me toch behoorlijk in de schoenen als ik eerlijk ben.

Mannen, eerlijk is eerlijk, gisterenavond en vanochtend zag ik het eigenlijk heel somber in. Nu een halve dag verder voel ik wat hoop door dat de cijfers dalen en dit enige argumentatie van partijen zoals de PvdD onderuit haalt.
Mooi om te zien dat wij hier als leden en gelukkig inmiddels veel winkeliers zich luidkeels laten horen. Dank daarvoor!

Wat ik wel weet is dat als alles door gaat dit jaar ik echt de spaarpot binnenste buiten keer en er het maximale uit ga halen!!

Laten we dit zo voortzetten komende weken!:thumbsup:

Dank, wist ik al, heb ze vanochtend allemaal gemaild .... maar ze kunnen meer verwachten...

D66 MOET OM!!

Voor mij is politiek durven. Overtuigen. Niet schuilen achter draagvlak, maar het zelf creëren. Niet schreeuwen, maar luisteren. Niet volgen, maar leiden.

Zie daar de uitgangspunten van Sigrid Kaag, lijsttrekker bij de Kamer-verkiezingen van volgend jaar. Mevrouw wil dus luisteren. Mooi aanknopingspunt om de huidige fractieleden op aan te spreken.

https://d66.nl/mensen/sigrid-kaag/

Oh ik zie hem denk ik. 20% Van het letsel zou komen door illegaal vuurwerk en dan hou je dus 80% over.
Maar hoeveel waarde heeft deze 20% door illegaal vuurwerk nu echt.
En het gaat om de druk op de zorg te verminderen.
Nu wordt er lekker gestrooid met % want dat klinkt lekker heftig maar het gaat toch voornamelijk om letsel dat op de SEH terecht komt en dat zal toch echt voornamelijk komen door illegaal vuurwerk.

Voor mij is politiek durven. Overtuigen. Niet schuilen achter draagvlak, maar het zelf creëren. Niet schreeuwen, maar luisteren. Niet volgen, maar leiden.

Zie daar de uitgangspunten van Sigrid Kaag, lijsttrekker bij de Kamer-verkiezingen van volgend jaar. Mevrouw wil dus luisteren. Mooi aanknopingspunt om de huidige fractieleden op aan te spreken.

https://d66.nl/mensen/sigrid-kaag/

Ik zal haar er op aanspreken.. :D

Hoe kwam de inbreng van D66 op jullie over? Wat ik meegekregen heb vond ik niet verontrustend, ze willen onderbouwing met werkelijke cijfers.. en die vallen in de praktijk toch mee, al is elke gewonde, er één teveel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan