Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Plintje: deze reactie van SP is natuurlijk ook grote onzin "Met een tijdelijk algeheel verbod is handhaven ook eenvoudiger". Hoe eenvoudig het is om te handhaven met een totaalverbod tijdens de rest van het jaar kunnen we momenteel zien... Dus mocht je nog een reactie krijgen.
Wat een held!
Hahaha malle piet, ze pakken ongeveer 3-5% van het illegaal spul. In absolute kilos lijkt het veel, maar relatief gezien? Neem eens een kijkje op de telegram verkoopgroepenJa 100% Dat zit natuurlijk ook al verscholen in het voorbeeld met de Feyenoord supporters die vuurwerk afsteken. Ik heb er in dit geval even voor gekozen om op het rellen en de vuurwerkshows te gaan zitten. Het handhaven gaat het al jaren over natuurlijk en naar mijn idee wordt het altijd een beetje onder tafel geschoven, want ze doen het toch goed met het pakken van al die kilo's illegaal vuurwerk.
Persoonlijk vond ik de opmerkingen over het voorkomen van rellen d.m.v. een verbod en het organiseren van georganiseerde shows zo krom dat ik daar in eerste instantie op gereageerd heb. Maar als ik nog reactie terug krijg (wat ik overigens niet verwacht) dan neem ik jouw punt zeer zeker mee!
Wat een held!
Hahaha malle piet, ze pakken ongeveer 3-5% van het illegaal spul. In absolute kilos lijkt het veel, maar relatief gezien? Neem eens een kijkje op de telegram verkoopgroepen