Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat wij freaks doen is eigenlijk de gouden middenweg. In 'de vooravond' kan je er echt heerlijk van genieten en is het publiek wel vaak iets kleiner. En na 00.00 op het moment supreme heeft het gewoon wat om met 'je grootste vuurwerk' naar buiten te komen en het nieuwe jaar in knallen, met de hele straat ook buiten die toekijkt hoe jij die grote rol / comound neer zet :) Eigenlijk een moment van de dag die zeer belangrijk is voor de totaal beleving, ondanks het grote nadeel dat je er veel minder van geniet.

Altijd slim om dus ( zoals iedereen volgens mij hier wel doet ) een onderscheid te maken met wat je wel en niet afsteekt na 00.00 . Kijk, die projecten van jullie vroegah zijn echt ideaal! Gewoon een aantal dikke 19sh cakes tegelijk en een finale van veel Secret Salute. Of andere lekkere ram projectjes.

Precies, lekker genieten van je spul, na 00:00 is het gewoon lomp rammen met boxen.

Haha dar waren geweldige films, maar gelukkig zijn de projecten er nog steeds :p

Sinds 2 jaar steek ik stipt 12 uur niks af. Hooguit wat fonteintjes waarbij ik tussendoor rustig om me heen kan kijken met een grote grijns op me gezicht. Heerlijk!

Zorg alleen wel dat ik niet alles op heb voor 00.00.

Dit jaar voor 00.00 losse potten en tegen 00.15/00.30 cakeboxen/projectjes.

Ik denk dat ik begin met wat single shots/vuurpijlen.

Als het dan wat rustiger word ga ik beginnen met cakes en boxen.

Ik kan me dus nooit inhouden, de adrenaline is zo ... hoog dat ik alles achter elkaar aan jaag haha:p. Maar ik geniet er dan wel echt van! Dit jaar proberen mezelf rustig te houden, en hoop dan pas rond 0020 ofzo te beginnen:p

Meestal geen specifieke volgorde, maar om 0:00 uur moet er wel een cakebox de lucht in, meestal niet de beste die ik heb, maar wel om te vieren dat je los mag gaan. Snapte?! :D
Daarna wat losse dingen en dan een zelf in elkaar gezet showtje.
Ik neem me altijd voor de finale als laatste te doen, maar dat lukt me nooit. Vlak voor 0:30 ben ik het voorbereidende werk voor de show aan het doen.
Dit jaar is de bedoeling om Smashbox II daarna The Branco daarna Mega Willow een dan afsluitend 8x Secret salute en 8x return of the Pheonix als show te doen.

Even zien wat er uiteindelijk allemaal van komt :angel:

Proosten, en genieten van andersmans vuurwerk! Meestal rond 00:15, als het grote geweld van iedereen klaar is, starten wij. We bouwen het meestal rustig op, wat er nog van rustig en kleine cakeboxen over is. Meestal niet veel, maar beginnen wel van 'klein' naar groot. Met als kopstuk de finale zo rond 01:00 á 01:15 uur! Daarna alles traditie geweis de vuurtonnen nog een laatste keer vullen.

Ik twijfel heel erg. De Acatenango of de Transbomber.... Ik heb elk jaar het voornemen om te wachten maar dan is het 0:00 en kan ik me toch niet inhouden.

Mijn missie is om vóór 00.00 alle boxen en cakes de lucht in te jagen, dus na de champagne steek ik een Bugano aan... kan ook zomaar een pijl worden.

Leuk al die verschillen ook.
De laatste jaren begin ik lekker met wat laag vuurwerk, kinderen even laten genieten van wat leuke fonteinen. Zelf heb je daar dan weer plezier van en ondertussen kan ik meegenieten met de omgeving, ook leuk om te zien wat iedereen zoal koopt en tegenwoordig zie je echt geen slecht vuurwerk meer, het is top!
De buren weten ook dat zij lekker hun gang kunnen gaan, pas als ze klaar zijn, gaan we los en dan gaan ze ook gezellig bij elkaar staan om te genieten van hetgeen nog meer de lucht in gaat.

Dus ook dit jaar zullen het sterretjes en fonteinen zijn, goed begin!
Vind het vervolgens wel leuk om, nadat de buren klaar zijn, zelf toch even te starten met een lompe ramcake of rambox, even gas erop!

Ik steek al jaren niks af om 00:00. Eerst kijken wat er om mij heen de lucht in gaat en er een film van maken als het op de locatie de moeite waard is.

Meestal wacht ik even en kijk ik eerst even rond, en dan steek ik even rustig een vuurpijl the af, en dan rond 00:20 ga ik helemaal los

Ik plan dit nooit eigenlijk. Zie wel wat er nog over is en steek dan gewoon wat aan. Niet speciaal iets wat ik perse om 0.00 uur wil doen. Wacht liever even tot het wat rustiger is en mn kids willen hun pakketje ook stoken dus die moet ik ook in de gaten houden.

Ik kijk zelf ook eerst naar wat de buurt snel om 00.00 afsteekt. Lekker oliebollen eten en om 0.15/0.30 lekker verder stoken. Denk dat de HFF Cakebox de eerste wordt!

Ik wacht lekker even af om 00:00, zorg dat ik alles klaar heb staan om dit jaar voor het eerst een kleine show te schieten. Rond 00:30 begin ik. Dat doe ik sws ieder jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan