Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar dat word biet in de krant vermeld met koeieletters dat het illegaal was of wel?
denk je nou echt dat Groenlinks ooit gaat zeggen: jongens we zitten helemaal verkeerd. Alles is weer toegestaan en weer 130 mogen rijden. Nee natuurlijk niet. Het gaat erom dat we het volk juist informeren en degene die tegen een verbod zijn sterken met argumentenMijn 1e mailtje aan groen slinks is weer verstuurd. Even wat eerdere puntjes aangehaald die ze zelf geantwoord hebben. Ze zullen zich er wel weer uit gaan draaien ...
Op deze uiteraardWanneer begint de politiek weer? maandag?
Las zojuist dat de VVD ook steeds meer laat doorschemeren dat ze voor een verbod zijn.
Voor in maart valt er alleen safe te stemmen op FvD en PVV. Dus als we dat hier allemaal even massaal doen, scheelt toch weer!
Het CDA is trouwens ook nog wel redelijk meegaand, maar die zijn af en toe ook zo wisselvallig als wat, zeker met die uitspraken de laatste tijd!
Helemaal eens, het probleem is drieledig
Zolang er niet over links geregeerd gaat worden acht ik de komende 4 jaar safe. Vooral de VVD en het CDA zullen meegaan met wat de toekomstige coalitiepartners vinden, ik verwacht hier dan verder ook geen duidelijke standpunten van. Uitgaande van hoge cijfers voor PVV en FVD resteert alleen de vraag of de VVD en het CDA dit keer wel bereid zijn om met deze te regeren, al heb ik daar persoonlijk mijn twijfels over..
Het CDA vertrouw ik misschien nog wel het minste van allemaal op dit moment...
Nou mensen om alleen voor vuurwerk behoud op een partij te stemmen ik weet niet hoor.in het leven zijn meer dingen belangrijk die de partij ook maar toevallig belangrijk moet vinden.