Avalanche
VWC lid
Geen enkele partij gaat zijn handen branden aan een avondklok met de verkiezingen in aantocht.
Wedden? Ik hoop dan dat jij wint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen enkele partij gaat zijn handen branden aan een avondklok met de verkiezingen in aantocht.
https://www.ad.nl/binnenland/rechte...ijdens-oud-en-nieuw-blijft-verboden~ae56db48/
Nou het laatste stukje hoop is weg..
NOu ja dan maar illegaal vuurwerk en rellenhttps://www.ad.nl/binnenland/rechte...ijdens-oud-en-nieuw-blijft-verboden~ae56db48/
Dat jullie het nog hoop hebben gegeven.
Een paar handen vol ondernemers die het gaat opnemen tegen een besluit van de overheid wat al is genomen. Dat is als met een emmer water een brand in een vuurwerkbunker proberen te blussen.
https://www.ad.nl/binnenland/rechte...ijdens-oud-en-nieuw-blijft-verboden~ae56db48/
Avondklok gaat met nieuwjaar niemand zich aan houden. Je kunt er wel vanuit gaan dat als er vandaag weer een grote stijging is dat we dit weekend al strengere maatregelen krijgen.
Ik denk dat je er volledig naast zit.Avondklok gaat met nieuwjaar niemand zich aan houden. Je kunt er wel vanuit gaan dat als er vandaag weer een grote stijging is dat we dit weekend al strengere maatregelen krijgen.
"Het tijdelijke vuurwerkverbod dat het kabinet afkondigde om de zorg te ontlasten en te voorkomen dat grote groepen rond middernacht de straat op gaan is volledig te begrijpen in deze crisissituatie, oordeelt de rechter."
Het is te begrijpen??? Ik wil geen subjectieve mening van een rechter, ik wil een oordeel gebaseerd op feiten.
Het is te begrijpen dat een weduwnaar zijn door een beschonken bestuurder doodgereden vrouw wraakt.
Het is te begrijpen dat je een inbreker je huis uit slaat.
Het is te begrijpen dat een moeder de dader van haar misbruikte kind mishandelt.
Strafbare feiten die iedereen begrijpelijk vindt. Krijgen we daar vanaf nu ook een vrijbrief voor?
Het recht ondergeschikt aan de mening van een rechter. Onbegrijpelijk.
"Het tijdelijke vuurwerkverbod dat het kabinet afkondigde om de zorg te ontlasten en te voorkomen dat grote groepen rond middernacht de straat op gaan is volledig te begrijpen in deze crisissituatie, oordeelt de rechter."
Het is te begrijpen??? Ik wil geen subjectieve mening van een rechter, ik wil een oordeel gebaseerd op feiten.
Het is te begrijpen dat een weduwnaar zijn door een beschonken bestuurder doodgereden vrouw wraakt.
Het is te begrijpen dat je een inbreker je huis uit slaat.
Het is te begrijpen dat een moeder de dader van haar misbruikte kind mishandelt.
Strafbare feiten die iedereen begrijpelijk vindt. Krijgen we daar vanaf nu ook een vrijbrief voor?
Het recht ondergeschikt aan de mening van een rechter. Onbegrijpelijk.
Ik denk dat je er volledig naast zit.
Wel eens in de supermarkt geweest voordat de mondkapjes verplicht waren? Nederland bestaat grotendeels uit makke schapen die zich maar al te graag naar de slachtbank laten dragen.
Ik ben het vergaand eens met je Mike, maar er komen betere dagen ook. Ik merk aan mezelf dat ik de ene dag strijdbaar ben, mij overal - net als jij - druk om maak, en het stellig met alles en iedereen oneens ben. Tegelijk merk ik dat dit met zich meebrengt dat je een tweedeling krijgt in de maatschappij, of zelfs binnen mijn eigen sociale kring.
Daarom maak ik op andere dagen de afweging me 'er bij neer te leggen'. Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar ik wil de strijd niet altijd voeren ten koste van alles.
Daarnaast ligt de waarheid altijd in het midden, en daar ben ik nu ook van overtuigd. Dus nee, dit is geen plan dat al vast is gelegd in een geheime agenda van bloeddrinkende, pedosexuele 'Bill Gates-figuren' die uit zijn op mass-control via 5g chips. En nee, er is ook geen reden om blind te varen op wat de overheid zegt, want het klopt natuurlijk van geen kanten.
Ik ben vooral bang dat het gevolg van alle acties vanuit de overheden, voortgekomen uit véél te veel belangen links en rechts, zal zijn dat we elkaar niet meer horen. Families worden uit elkaar gedreven op hun meningen, en niemand respecteert elkaars mening. Als je je aan de wet houdt ben je een mak schaap, als je je mondkapje vergeet ben je een crimineel. Als je bang bent om ziek te worden 'moet je je niet zo aanstellen' en als je ervoor kiest om je moeder tóch een knuffel te geven omdat ze wegkwijnt van eenzaamheid, dan heb je geen recht meer op zorg als het toch misgaat.
Dan terug on topic (heeft dit topic eigenlijk één onderwerp?): Deze misgunning en onbegrip naar elkaar toe zie je terugkomen in het debat over vuurwerk. Maar ook de vele belangen, duidelijke politieke agenda's, sensatiebeluste media-headlines, het maakt me diep ongelukkig.
Laat iedereen lekker zijn of haar eigen conclusies trekken, mening vormen, en elkaar vooral iets gunnen in plaats van alles maar te willen verbieden, inperken of in de weg staan.