Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij punt 12 Grounds for the Emergency "vergeet" men dan te melden dat er al maatregelen zijn genomen door per 1 december knalvuurwerk en vuurpijlen te verbieden. In de onderbouwing van de urgentie noemt men de cijfers van voor dit verbod...
In 2019 moesten 385 slachtoffers bij de 84 spoedeisende-hulpposten van ziekenhuizen worden geholpen en meldden zich 900 slachtoffers bij 118 huisartsenposten.
Even voor de duidelijkheid, pas vanaf 15 december en pas als de EC akkoord is.
De staat aanklagen. Iedereen die nog iets heeft liggen kwa F3, pijlen of knalvuurwerk zou gezamelijk de staat moeten aanklagen omdat er nog steeds geen oplossing hiervoor geboden is.
En de oplossing komt ook niet maargoed gaat niemand doen want is teveel moeite.
Om het uur een nieuw tasje?Als je het op straat zet in een tas en je belt gewoon 112 en je meld dat er zware explosieven liggen komen ze het met alle toeters en bellen het ophalen.
Dat ze er niet blij mee zijn omdat je zo het politie apparaat overbelast is niet mijn probleem omdat ze het zelf hebben opgeblazen..
Om het uur een nieuw tasje?
Wat ik me wel afvraag: in hoeverre is een vervoersverbod in strijd met het "vrij verkeer van goederen".
Nou, dat ben ik niet met je eens. Jij doelt op de tijdelijke aanpassingen die nog goedgekeurd moeten worden (overigens worden ze niet echt goedgekeurd, wss alleen als er commentaar is dan hoort Den Haag er iets over). Het vervoeren van CAT.2/F2 is voor particulieren buiten de 3 laatste dagen van het jaar zws al jaren verboden. Alleen nu worden die 3 laatste dagen van het jaar ook nog eens tijdelijk uit het RACT geschrapt en mag je in heel 2020 en op 01-01-2021 allen CAT.1/F1 bij je hebben. Op 02-01-2021 gaat de originele tekst weer in en dat betekent dat je alleen de laatste 3 dagen van 2021 weer CAT.2/F2 mag vervoeren als particulier zijnde.
Niet. Je mag ook geen cocaïne vervoeren.
Niet. Je mag ook geen cocaïne vervoeren.
ik vind het toch nog raar dat er gewoon zo maar pats boem verboden kunnen vallen in Nederland en dan ook nog een invoerverbod voor europese goederen die goedgekeurd zijn in Nederland.
Stel ze verbieden bier met ON dan kunnen ze op vergelijkbare wijze ook het bier vervoer verbieden vanuit DE?
Het kan zijn dat ik kennis mis op dit gebied, maar ik vind het heel raar hoe het in 1 2 3 kan gebeuren.
Als dit waar is, mag je wanneer je nog wat vuurwerk over hebt alleen verhuizen in de laatste 3 dagen van het jaar, of je moet je vuurwerk achterlaten op je oude adres.Nou, dat ben ik niet met je eens. Jij doelt op de tijdelijke aanpassingen die nog goedgekeurd moeten worden (overigens worden ze niet echt goedgekeurd, wss alleen als er commentaar is dan hoort Den Haag er iets over). Het vervoeren van CAT.2/F2 is voor particulieren buiten de 3 laatste dagen van het jaar zws al jaren verboden. Alleen nu worden die 3 laatste dagen van het jaar ook nog eens tijdelijk uit het RACT geschrapt en mag je in heel 2020 en op 01-01-2021 allen CAT.1/F1 bij je hebben. Op 02-01-2021 gaat de originele tekst weer in en dat betekent dat je alleen de laatste 3 dagen van 2021 weer CAT.2/F2 mag vervoeren als particulier zijnde.
Als dit waar is, mag je wanneer je nog wat vuurwerk over hebt alleen verhuizen in de laatste 3 dagen van het jaar, of je moet je vuurwerk achterlaten op je oude adres.
Ben ik ook wel benieuwd naar aangezien DE niet meer legaal is de laatste 3 dagen. Tot de 15e naar BE kan dus nog?Als je auto geldt als privé gebied mag je dus zeker tot 15 december legaal vuurwerk in België halen. Tot 1 december mogen hier zelfs pijlen en single shots bij zitten.
als je in bezit bent van een camper mag je het gewoon vervoeren
camper wordt namelijk gezien als woning en hebben ze dus een huiszoekingsbevel nodig.