Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Vandaag in wageningen en zetten geweest, wageningen was weer leeg maar in zetten hadden ze op de nitro's na alles weer, al was er al wel duidelijk weer een hoop weg. zo lagen er nog maar een stuk of 14 doosjes ratellinten. Na mij kwam echter weer een flinke groep tieners binnenstormen, dus zal er wel weer snel doorheengaan. Welke knetter kings zijn trouwens beter? Heb afgelopen week namelijk nog de batch van vorig jaar gekocht met plastic voetjes, zijn die van karton beter? Dan haal ik er nog een doos bij.

Viel mij vandaag op dat ze bij mijn aldi nog knetterballen/knetterballen xxl verkochten, zelfs nog aantal doosjes met de zakjes! Ik heb er foto’s van gemaakt, maar krijg ze niet geüpload.

Balen dat die knetterkings niet meer zo fel knetteren. Heb zelf ook helaas de nieuwe batch ...

Ik zie verschillende meningen over de producten van de Aldi. Is het nu slechter of beter geworden dit jaar?
Dat heb ik dus ook hahah, ik hoor verschillende mensen dat de knetter kings beter en slechter geworden zijn. Dan zal het wel een beetje hetzelfde zijn gebleven haha

Vrijdag...

Volgens mij zijn er twee soorten knetterrotjes in omploop. Ik heb nu namelijk een pak dat is waarschijnlijk de bagger die veel meer hebben. Die eerste twee pakken knetterden die ratellinten er dik uit. Helaas... dat vonden ze zelf ook waarschijnlijk.

Vrijdag...

Volgens mij zijn er twee soorten knetterrotjes in omploop. Ik heb nu namelijk een pak dat is waarschijnlijk de bagger die veel meer hebben. Die eerste twee pakken knetterden die ratellinten er dik uit. Helaas... dat vonden ze zelf ook waarschijnlijk.
ik heb de 2018 versie, die stelt niet veel voor

Back
Bovenaan