Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, ik vond het allemaal wel meevallen.. ook zn geschreeuw wat ie normaal doet hoe gevaarlijk enzo iets wel niet is vond ik wel meevallen. Ik vond dat ze vaak gelijk hadden hoe gevaarlijk het vuurwerk was wat men gekocht had. Dat is gewoon een feit.
Wat ik wel hypocriet vond was die zogenaamde vuurwerk slachtoffer.. Wat slachtoffer was van zn eigen gestuntel met gepruts met strijkers.
Jammer vind ik dat het zelf al totaal verkeerd word afgestoken en gedemonstreerd, en besproken... terwijl ze meteen hadden kunnen laten zien hoe het wel moet, of iig veiliger voor de eigenwijze ontwetende mensen die al in bezit zijn van dit soort spul.
Als ze dat zouden doen, dan krijg je eerder een aanmoedige factor terwijl de uitzending meer op het ontmoedigen ervan gericht was en de gevaren die er zijn bij verkeerd gebruik voor zowel de personen die het afsteken als de omgeving.
De kennis van zaken viel me eigenlijk zwaar tegen van sommige handelaren.
''Zink 902 van 49 gram'', ''Cilinder salute's van EMP'', ''effectbreedte 6'' is 400 meter''...
Je moet de humor er maar van inzien.
Daarnaast vond ik het ook goed dat er benadrukt werd wat een rijdende bom die gozer onder zijn reet had. je zou er maar achterop knallen....