Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies. En hij heeft niet net als Peter R. zijn ''maffia-vriendjes'' die hem kunnen beschermen![]()
stegeman maakt mensen zwart om er zelf beter van te worden stumperd..
Dat ben ik niet met je eens,hij kaart veel misstanden aan dat het nu over vuurwerk gaat is niet zo raar omdat de vuurwerktijd weer in de lucht hangt.
Ik ga geen moraalrider uithangen maar kinderen van 12, 13 jaar met explods en shells bezig zien is per definitie gewoon verkeerd en handelaren die zulke spullen aan vooral jongeren verkopen puur uit winstbelang mogen ze van mij opsluiten hoor![]()
moet je niet gaan overdrijven, kinderen van 12 jaar hebben ook echt geen shells hoor. Weet niet wat voor maffia lui die vaders zijn, want zelf komen die koters echt niet aan dat soort vuurwerk. Ook is dat spul erg duur, en ik zou niet weten waar zo'n kind zo'n smak geld vandaan toverd op een kartonnetje shells te halen. Heb wel vaker dan eenmaal gezien dat er lui van 16 met 3" shells rondlopen. Maar dat is dan meestal 1 stuk.
Ik ga geen moraalrider uithangen maar kinderen van 12, 13 jaar met explods en shells bezig zien is per definitie gewoon verkeerd en handelaren die zulke spullen aan vooral jongeren verkopen puur uit winstbelang mogen ze van mij opsluiten hoor![]()
Ik ga dit keer voor de eerste keer kijken naar die programma, ben erg benieuwd wat het brengt. De eerste deel was al erg schokkend xD
het is: dit programma.
Maar goed, voorlopig zijn we nog niet begonnen. kinderen dansen op het ijs is nogal uitgelopen..lol![]()