Ultimate City trip

Wij kregen de final city trip en een losse cake uit de Ultimate city trip. Jammer genoeg hebben we nu 3x Paris en 2x Amsterdam en London...

Ik heb hem compleet geleverd gekregen, maar viel mij toch wat tegen. Had er meer van verwacht. Doorgelont zal hij beter tot zijn recht komen dan los schieten.

Ik was de gelukkige die ze alle zes had. Prima cakes maar ik zou ze eerder gebruiken om door te lonten en als finale cakes te gebruiken.

Wat een prachtig assortiment is dit zeg. Een voor een hebben ze prachtige uitwerkingen. Ik heb deze cakes doorgelont als een ouderwetste cakebox. Wel wat vertraging, maar vind ik zelf niet erg. Lekker lang van kunnen genieten.

20221229_110540.jpg

De volgorde is:

1. Moscow
2. Berlin
3. Rome
4. London
5. Amsterdam
6. Paris

20221229_122258.jpg

Ik heb deze set dit jaar gehad. Echter verkocht de winkel er 5/6. Bleken ook nog eens 3x Berlin, 1x Amsterdam en 1x Parijs te zijn. Geen van de drie cakes leek op beeldmateriaal, dus ik ben een beetje teleurgesteld

Blijf hem ook hier magertjes vinden op film. Het tempo maakt nog wel iets goed, maar daar is wat mij betreft het meeste dan ook wel mee gezegd.

Heb hier al eerder gereageerd. Maar deze cakes hebben mij echt verbaasd in de straat. Na verschillende demo video`s was de hoop in dit setje eigenlijk wel verdwenen totdat ze daadwerkelijk bij mij in de straat stonden. Echt meer dan prima cakes dit met dikke uitwerkingen.

Deze set is ook nog steeds te koop voor 104 euro. Krijg je ook nog eens de originele versie met 6 cakes. Naar mijn mening nog steeds een hele scherpe prijs voor deze set.

Heb hier al eerder gereageerd. Maar deze cakes hebben mij echt verbaasd in de straat. Na verschillende demo video`s was de hoop in dit setje eigenlijk wel verdwenen totdat ze daadwerkelijk bij mij in de straat stonden. Echt meer dan prima cakes dit met dikke uitwerkingen.

Deze set is ook nog steeds te koop voor 104 euro. Krijg je ook nog eens de originele versie met 6 cakes. Naar mijn mening nog steeds een hele scherpe prijs voor deze set.

Zou je mij een PB kunnen sturen waar dit te koop is voor 104€ ben wel nieuwsgierig dit jaar

Afgelopen jaarwisseling had mijn stookmaat deze set ook aangeschaft.
Ik had persoonlijk onderschat hoe hard deze cakes zouden klappen. De boeketten waren daardoor écht groot! Wel moet ik zeggen dat de uitwerkingen van deze cakes redelijk veel op elkaar lijken. Maar de enorme burstknallen compenseren dat flink.
Ik heb een 'compound' bestaande uit vier cakes gefilmd. Welke cakes het precies zijn, durf ik niet te zeggen.

Ik had persoonlijk onderschat hoe hard deze cakes zouden klappen. De boeketten waren daardoor écht groot! Wel moet ik zeggen dat de uitwerkingen van deze cakes redelijk veel op elkaar lijken. Maar de enorme burstknallen compenseren dat flink.
Ik heb een 'compound' bestaande uit vier cakes gefilmd. Welke cakes het precies zijn, durf ik niet te zeggen.

Dat is precies zoals wij ze ook ervaarden, bedankt voor het delen.

Wat een verschil als je dan mijn filmpjes ziet (post 288), dat was allemaal maar slapjes

Misschien zijn/waren er dan verschillende versies, want op het laatste filmpje zijn de schietsnelheid en ook de effecten van de laatste cake anders dan op de eerdere films

Back
Bovenaan