Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop het wat mij betrft een prima.keuzeCake Moscow zit er niet meer bij, heeft dat met de oorlog te maken?
Heb hier al eerder gereageerd. Maar deze cakes hebben mij echt verbaasd in de straat. Na verschillende demo video`s was de hoop in dit setje eigenlijk wel verdwenen totdat ze daadwerkelijk bij mij in de straat stonden. Echt meer dan prima cakes dit met dikke uitwerkingen.
Deze set is ook nog steeds te koop voor 104 euro. Krijg je ook nog eens de originele versie met 6 cakes. Naar mijn mening nog steeds een hele scherpe prijs voor deze set.
Zou je mij een PB kunnen sturen waar dit te koop is voor 104€ ben wel nieuwsgierig dit jaar
Dat is precies zoals wij ze ook ervaarden, bedankt voor het delen.Afgelopen jaarwisseling had mijn stookmaat deze set ook aangeschaft.
Ik had persoonlijk onderschat hoe hard deze cakes zouden klappen. De boeketten waren daardoor écht groot! Wel moet ik zeggen dat de uitwerkingen van deze cakes redelijk veel op elkaar lijken. Maar de enorme burstknallen compenseren dat flink.
Ik heb een 'compound' bestaande uit vier cakes gefilmd. Welke cakes het precies zijn, durf ik niet te zeggen.
Afgelopen jaarwisseling had mijn stookmaat deze set ook aangeschaft.
Ik had persoonlijk onderschat hoe hard deze cakes zouden klappen. De boeketten waren daardoor écht groot! Wel moet ik zeggen dat de uitwerkingen van deze cakes redelijk veel op elkaar lijken. Maar de enorme burstknallen compenseren dat flink.
Ik heb een 'compound' bestaande uit vier cakes gefilmd. Welke cakes het precies zijn, durf ik niet te zeggen.
Wat een verschil als je dan mijn filmpjes ziet (post 288), dat was allemaal maar slapjes