Ultimate City trip

Afgelopen jaarwisseling had mijn stookmaat deze set ook aangeschaft.
Ik had persoonlijk onderschat hoe hard deze cakes zouden klappen. De boeketten waren daardoor écht groot! Wel moet ik zeggen dat de uitwerkingen van deze cakes redelijk veel op elkaar lijken. Maar de enorme burstknallen compenseren dat flink.
Ik heb een 'compound' bestaande uit vier cakes gefilmd. Welke cakes het precies zijn, durf ik niet te zeggen.

Ik vond het topcakes, dank voor de film.

Als je de keuze hebt, dit assortiment of een goed 19 shots zoals de big19. Prijs buiten beschouwing gelaten.

Dat is een vergelijking van een (appel)Granny Smith en pink lady. 30mm krijg je niet in deze hoeveelheid schoten in 1 cake. Variatie van de 19shots 30mm incl mine is ook vaak minimaal. In dit geval zou ik dus voor city trip gaan.

Ik had hier meer van verwacht, misschien kwam het door de wind en dat alles zo snel verwaaid, de effecten vind ik namelijk niet strak overkomen. Is China Red's Hakuna Matata niet een optie? Echt zeer mooie felle kleuren. Oké, heeft wel minder schoten maar kost ook maar rond de 8 tientjes. Of die Pig, Dog, Rabbit etc. 4 stuks voor 109 euro met 20% gratis vuurwerk. Ik zeg niet dat ze beter zijn, dat is namelijk subjectief, dus dat bepalen jullie zelf. Ik wil enkel opties geven, want ik zelf vind de effecten van dit pakket teveel op elkaar lijken.

Back
Bovenaan