gizmo75
VWC lid
Kan de city trip helaas niet vinden maar wel final city trip helaas maar 5 cakes ipv 6... Nieuwe batch? 1 afgekeurd?
Dat kan ik bevestigen ja. De Moscow is uit het assortiment gehaald.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan de city trip helaas niet vinden maar wel final city trip helaas maar 5 cakes ipv 6... Nieuwe batch? 1 afgekeurd?
Dat kan ik bevestigen ja. De Moscow is uit het assortiment gehaald.
Volgens een verkoper hebben ze de cake eruit gehaald om de prijs gelijk te kunnen houden. Dus jij krijgt voor hetzelfde geld een cake minder. Dat betrof wel de Five LEgends maar dat is precies deze box minus een cake. Of er een is afgekeurd en dat de reden is: ik zou het niet weten, ken alleen de versie van de verkoper.
Dat vraag ik me nu ook af.Dit assortiment heb ik 2 jaar op rij doorgeschoven, krijg ik dan de 6 cakes of toch 5?
Dit assortiment heb ik 2 jaar op rij doorgeschoven, krijg ik dan de 6 cakes of toch 5?
Complete onzin! Five Legends is nu Four Legends omdat dezelfde cake eruit is
Vraag het vuurwerkpoppel.be dan. Daar heb ik de Five Legends vandaan en die gaf deze reden. Don't shoot the messenger.
Het kan natuurlijk ook alletwee waar zijn. Een cake mocht niet eruit en niet aanvullen met een andere en dan hetzelfde vragen. Ik heb deze in april gekocht dit jaar in Belgie dus bij het genoemde bedrijf, dat overigens een dependance is van vuurwerktilburg volgens mij.
Ik bedoelde krijg ik dan 5 cakes of toch 6Dat vraag ik me nu ook af.
wie weet hoe dat kan? op de site van valk staat dat deze cakes 2730 gram hebben.
Cake mag toch maar 500 bevatten?, of hoort Cairo dan er wel bij?
https://fietsshopdevalk.webshop.kei.io/artikel/final-city-trip
Ik denk dat het eerder 6 cakes waren vandaar het gewichtKruitgewicht staat best vaak verkeerd op websites. Ik ga nooit uit van wat er op de site van een losse winkelier staat.
Ik denk dat het eerder 6 cakes waren vandaar het gewicht
Dit assortiment heb ik 2 jaar op rij doorgeschoven, krijg ik dan de 6 cakes of toch 5?