Ultimate City trip

Dat kan ik bevestigen ja. De Moscow is uit het assortiment gehaald.

Volgens een verkoper hebben ze de cake eruit gehaald om de prijs gelijk te kunnen houden. Dus jij krijgt voor hetzelfde geld een cake minder. Dat betrof wel de Five LEgends maar dat is precies deze box minus een cake. Of er een is afgekeurd en dat de reden is: ik zou het niet weten, ken alleen de versie van de verkoper.

Het wordt met de dag gekker en dan mag ik er niets van zeggen? Een week is nog niet voorbij en alweer is er wel iets te melden, in negatieve zin. Een cake uit het assortiment halen, om onbekende redenen en vervolgens de prijs hetzelfde houden? Wat gaan ze dan met die ene cake doen? Omlabelen en onder een andere naam los verkopen? Want deze sets zijn toch al geruime tijd in Nederland, dus waarom is dit dan besloten en daarnaast waarom dan niet de prijs naar rato aanpassen? Ik begrijp er werkelijk niets meer van, van al dat gerommel en aanpassingen, verminderen van sets of schoten enz.

Volgens een verkoper hebben ze de cake eruit gehaald om de prijs gelijk te kunnen houden. Dus jij krijgt voor hetzelfde geld een cake minder. Dat betrof wel de Five LEgends maar dat is precies deze box minus een cake. Of er een is afgekeurd en dat de reden is: ik zou het niet weten, ken alleen de versie van de verkoper.

Complete onzin! Five Legends is nu Four Legends omdat dezelfde cake eruit is

Complete onzin! Five Legends is nu Four Legends omdat dezelfde cake eruit is

Vraag het vuurwerkpoppel.be dan. Daar heb ik de Five Legends vandaan en die gaf deze reden. Don't shoot the messenger.

Het kan natuurlijk ook alletwee waar zijn. Een cake mocht niet eruit en niet aanvullen met een andere en dan hetzelfde vragen. Ik heb deze in april gekocht dit jaar in Belgie dus bij het genoemde bedrijf, dat overigens een dependance is van vuurwerktilburg volgens mij.

Vraag het vuurwerkpoppel.be dan. Daar heb ik de Five Legends vandaan en die gaf deze reden. Don't shoot the messenger.

Het kan natuurlijk ook alletwee waar zijn. Een cake mocht niet eruit en niet aanvullen met een andere en dan hetzelfde vragen. Ik heb deze in april gekocht dit jaar in Belgie dus bij het genoemde bedrijf, dat overigens een dependance is van vuurwerktilburg volgens mij.

Belgie heeft geen last van het RACT. Dus daar zou een cake die in Nederland afgekeurd is gewoon verkocht kunnen worden.

Ja precies, maar ik zou dat als ik jullie was van te voren navragen bij de winkelier. Heeft hij de set met 6 op voorraad om uit te leveren dan zit het vast goed. Maar heeft hij dat niet, dan heb je grote kans op 5 stuks. Vind je dat reden om het te annuleren, dan moet je dat gewoon doen, dat mag natuurlijk gewoon omdat je nog niks geleverd hebt gekregen.

Kruitgewicht lijkt niet te zijn aangepast, net als de tekst daaronder (evenals in t starttopic hier). Gezien t feit dat de afbeelding 5 cakes bevat en daaronder ook nog 5x36 wordt benoemd, ga ik ervan uit dat je 5 cakes krijgt en het kruitgewicht dus niet klopt.

Kruitgewicht staat best vaak verkeerd op websites. Ik ga nooit uit van wat er op de site van een losse winkelier staat.

Dit assortiment heb ik 2 jaar op rij doorgeschoven, krijg ik dan de 6 cakes of toch 5?

Hierbij het antwoord wat Magnum zelf gaf op hen facebookpagina wat ik tegen kwam:
Wij hebben vorig jaar alle via Magnumvuurwerk.nl geplaatste bestellingen gecanceld en terugbetaald. Dus bij ons speelt dat niet. Sommige winkeliers hebben via hun eigen site verkocht en bestellingen doorgeschoven. Hoe zij dat oplossen is aan de winkeliers zelf. Dus neem in dat geval aub contact op met jpuw winkelier.

Back
Bovenaan