MagicSjefke
VWC lid
Al zou dit een sample zijn en uiteindelijk in de straat 80 tot 85% presteren zoals op de demo heb voor het geld denk ik een heel dikke set cakes in huis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar die van Crown heeft 1 cake minderSchitterende cakes. Voor het label zou ik voor de Magnum gaan. Maar de omlabeling van Crown is anders ook wel goed hoor.![]()
Heeeurrlijk maar die prijs is wat minder . Voor onder de 100 zeker een go .
Iemand een tip (evt per DM) waar men deze set in Brabant zou kunnen vinden?
manmanman wat een set.
Edit: misschien ben ik gewoon te ongeduldig, gezien ik hem bij magnum zelf ook nog niet vinden kan?![]()
Zo de knetters, wat een superset was dit! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Dealer Avond 2020:
Het lijkt nu heel wat, maar ik kreeg zelfs bij twee een beetje het idee dat ze lichtelijk saai overkomen.
Hier staat per cake de naam bijNogmaals rustig bekeken en ik moet terug komen op wat ik zei, want de derde en de vierde cake vind ik super. Iemand enig idee wat de namen van die twee cakes zijn ?
Nogmaals rustig bekeken en ik moet terug komen op wat ik zei, want de derde en de vierde cake vind ik super. Iemand enig idee wat de namen van die twee cakes zijn ?
In dit filmpje staan de namen ook![]()
Hier staat per cake de naam bij![]()