Ultimate City trip

Al zou dit een sample zijn en uiteindelijk in de straat 80 tot 85% presteren zoals op de demo heb voor het geld denk ik een heel dikke set cakes in huis

Ben zeer enthousiast over deze set. Koop niet zo snel meer een pakket, maar deze ziet er goed uit met een goede prijs/kwaliteit verhouding. En heel eerlijk, dat label is ook om van te smullen.

Laatst bewerkt:
Lekkere set, komt er wel bij. Geldt voor meerdere producten van Magnum die nu buitengewoon goed presteren.

Echter herinner ik me nog een wckd6 die uiteindelijk stuk minder was. Hoop dat hier nog wat mee is gedaan.

We gaan het beleven.

Veel over gezegd, maar ook ik vond het een fantastisch assortiment. En los van dat de effecten mij aanspreken en het tempo en aantal schoten prima is, vind ik het formaat van de cakes en de labels ook te gek.
Oog wil ook wat he, dit assortiment heeft het wat mij betreft op alle fronten. Die reservelont maakt het ook nog eens heel makkelijk om ff een paar minuten te genieten. Deze komt er zeker.

Iemand een tip (evt per DM) waar men deze set in Brabant zou kunnen vinden?
manmanman wat een set.

Edit: misschien ben ik gewoon te ongeduldig, gezien ik hem bij magnum zelf ook nog niet vinden kan? :D

Laatst bewerkt:
Iemand een tip (evt per DM) waar men deze set in Brabant zou kunnen vinden?
manmanman wat een set.

Edit: misschien ben ik gewoon te ongeduldig, gezien ik hem bij magnum zelf ook nog niet vinden kan? :D

Ano vuurwerk in Milheeze, maar ik zou nog ff wachten tot er mss een freakactie komt:D

Zo de knetters, wat een superset was dit! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Dealer Avond 2020:

Zo de knetters wat ziet het er inderdaad goed uit, maar ik zou deze toch o zo graag solo willen zien. Het lijkt nu heel wat, maar ik kreeg zelfs bij twee een beetje het idee dat ze lichtelijk saai overkomen.

Het lijkt nu heel wat, maar ik kreeg zelfs bij twee een beetje het idee dat ze lichtelijk saai overkomen.

Nogmaals rustig bekeken en ik moet terug komen op wat ik zei, want de derde en de vierde cake vind ik super. Iemand enig idee wat de namen van die twee cakes zijn ?

Nogmaals rustig bekeken en ik moet terug komen op wat ik zei, want de derde en de vierde cake vind ik super. Iemand enig idee wat de namen van die twee cakes zijn ?

In dit filmpje staan de namen ook :)

Edit: m’n bovenbuurman was net ff sneller :p

Deze set besteld, die labels zijn echt heerlijk. Hopelijk presteren ze ook zo.
Voor het eerst magnum in de straat dit jaar.

Back
Bovenaan