[Freakactie 2019] vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf nu zijn de alle ABA feuerwerk single shots te koop bij vuurwerkbunker.nl. We bieden ze per stuk aan en ze worden goedkoper vanaf 5 stuks. Ook hebben we een combi pakket van de single shots en de vogelschreck pijlen toegevoegd!

NIEUW! NU OOK FUNKE OP DE WEBSHOP

Ga snel naar https://vuurwerkbunker.nl/inloggen met het wachtwoord 'forumactie2019' en bekijk het Funke Nederland assortiment van 2019!

Ook is vanaf nu RedWire via onze webshop te bestellen. De nieuwe artikelen worden dit weekend nog toegevoegd.

yesssss prachtig!

hoeveel zitten er in een karton kometenbomben?

kunnen we eventueel, nog (blackfriday) actie's verwachten?

Een karton Kometenbomben bestaat uit 15 pakjes van 4 stuks, eventuele kartonprijzen zijn op te vragen via [email protected].

Black Friday acties komen er zeker! Donderdagnacht zijn deze allemaal te bekijken, we hebben zowel Black Friday deals op de speciale forum actie webshop als op de reguliere webshops.

Een karton Kometenbomben bestaat uit 15 pakjes van 4 stuks, eventuele kartonprijzen zijn op te vragen via [email protected].

Black Friday acties komen er zeker! Donderdagnacht zijn deze allemaal te bekijken, we hebben zowel Black Friday deals op de speciale forum actie webshop als op de reguliere webshops.

Komen die singleshots van Funke ook in de deal of moet ik maar snel gaan bestellen? :wink:

Jammer dat de Funke singleshots niet op de reguliere website staat, die had ik er graag nog bij gehad naast de bunkerblaster.

Komen de funke singleshots ook de reguliere website ook?
Wil ze graag bestellen maar kan niet op het tijdstip van de freak aktie afhalen

das wel heel lui, staat in de beginpost maar goed
– Afhalen van de bestelling is alleen mogelijk op zaterdag 28 december 2019 tussen 07:00-08:00

:rolleyes: Oops, ik zag in de webshop dat ik eerst behoorlijk wat moest invullen, voordat dat duidelijk werd. Startpost volledig over het hoofd gezien. Thanks, anyway. Nu kan ik met een gerust hart weer verder gaan slapen. Bestelling volgt morgen.

:rolleyes: Oops, ik zag in de webshop dat ik eerst behoorlijk wat moest invullen, voordat dat duidelijk werd. Startpost volledig over het hoofd gezien. Thanks, anyway. Nu kan ik met een gerust hart weer verder gaan slapen. Bestelling volgt morgen.
haha, graag gedaan hoor. Ik was precies zoals jij bezig alleen 5 minuten eerder en daarna zag ik de startpost :)

Jammer dat de Funke singleshots niet op de reguliere website staat, die had ik er graag nog bij gehad naast de bunkerblaster.

Komen de funke singleshots ook de reguliere website ook?
Wil ze graag bestellen maar kan niet op het tijdstip van de freak aktie afhalen

Bij een aantal vestiging wordt Funke dit weekend/komende week ook toegevoegd aan de reguliere webshop!

Ik heb vorig jaar mijn freak bestelling laten samenvoegen met de bestelling op de reguliere website ;)

Yes, dit is geen probleem. Als je tijdens het freak blok komt kun je ook je afhaalbewijs van de reguliere shop meenemen. Kies tijdens het bestellen op de reguliere shop voor het eerst mogelijke afhaalblok op de website 28 december.

Beste liefhebbers,

Vanwege de hoge vraag, overspoelde mailbox en aangezien het bijna Black Friday is: nu ook een karton KOMETENBOMBEN verkrijgbaar op de webshop!

Let op! Actie is geldig tot en met 29 november 2019! OP = OP

*Bestellingen ophalen bij Vuurwerkbunker.nl Pijnacker op 28 december tussen 07:00 - 08:00, of indien je voor september al een bestelling geplaatst hebt tussen 06:00 - 07:00.

Had mezelf voorgenomen om niets mee te bestellen (en dat ging best goed een maand lang), maar deze Funke single shots kan ik gewoon niet laten liggen, evenals de Crackerstern fonteinen. Bestelling zojuist de deur uit gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan