Serpico
VWC lid
Hier hetzelfde mailtje ontvangen, zouden ze dan toch echt op de achtergrond ermee bezig zijn? Wel bijzonder dat ze hier nu pas achterkomen...na al die maanden we zijn ermee bezig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier hetzelfde mailtje ontvangen, zouden ze dan toch echt op de achtergrond ermee bezig zijn? Wel bijzonder dat ze hier nu pas achterkomen...na al die maanden we zijn ermee bezig..
Of ze hebben weer iets gevonden waar door ze het weer even kunnen uitstellen. Vraag me wel af waarom ze dat dan zouden doen, maar kan mij niet voorstellen dat bij iedereen de bankgegevens niet kloppen. Is toch de rekening van waar het bedrag destijds toch is betaald?Hier hetzelfde mailtje ontvangen, zouden ze dan toch echt op de achtergrond ermee bezig zijn? Wel bijzonder dat ze hier nu pas achterkomen...na al die maanden we zijn ermee bezig..
Een BIC-code, ook wel Bank Identifier Code genoemd, is een internationale code die banken en andere financiële instellingen identificeert bij internationale betalingen. Het is een standaardcode die ervoor zorgt dat geld soepel en efficiënt tussen banken kan worden overgemaakt.Jep ook gehad.Welkom bij de club. Hoe moeilijk kan het zijn. Regel die kutzooi gewoon.
Wat is ook al weer een bic code?
Juist, daarom kwam ik hier ook even spieken wat anderen hiervan vinden. Vertrouw het allemaal voor geen meter meer...Voordat ik allerlei gegevens deel met partijen die deze gegevens paraat zouden moeten hebben, hoor ik graag wat jullie van dit mailtje vinden.
Enerzijds is het weer een stapje verder.
Anderzijds mocht er wel iets meer informatie komen over waarom deze informatie nodig is..
[email protected]70 ong voor normaal ticket, 300 voor vip dacht ik. Dus dat keer een heleboel, is een heleboel centjes. Ik vind het wel vreemd als ik zo naar de e-mail van weeztix kijk komt het niet heel professioneel over, iemand het emailadres ook wat gebruikt wordt? Toevallig laatst kaartjes voor supremacy gehaald kan ik even kijken of die gegevens overeen komen
Precies! Ik weet niet wat ze met die info kunnen voorderest maar je hoort gekke verhalen genoeg.. ik was blij en verbaasd toen ik het mailtje las eigenlijk en vind het eigenlijk wel vreemd. Ook omdat hij ‘s nachts verstuurd wordt..Voordat ik allerlei gegevens deel met partijen die deze gegevens paraat zouden moeten hebben, hoor ik graag wat jullie van dit mailtje vinden.
Enerzijds is het weer een stapje verder.
Anderzijds mocht er wel iets meer informatie komen over waarom deze informatie nodig is..
Topidee hoor… eerst maanden niks laten horen, en dan ineens midden in de nacht vragen om IBAN + BIC per mail. Precies de gegevens waar phishers een moord voor doen. Lekker professioneel.Precies! Ik weet niet wat ze met die info kunnen voorderest maar je hoort gekke verhalen genoeg.. ik was blij en verbaasd toen ik het mailtje las eigenlijk en vind het eigenlijk wel vreemd. Ook omdat hij ‘s nachts verstuurd wordt..
Precies. Rottendevisstank. Neiging te negeren. En dat is waarschijnlijk precies de reactie die ze hopen, want zo kunnen ze met "legitieme" reden het geld houden.Binnen het SEPA-gebied is een IBAN alléén voldoende voor een terugbetaling. Dat Weeztix om een BIC vraagt, betekent waarschijnlijk dat de betaling vanuit een bank buiten SEPA wordt uitgevoerd. Dat roept vragen op: waarom moet een Nederlands/Europees ticketplatform refunds via een buitenlandse rekening regelen, en wat betekent dit voor onze bescherming als consument?