[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Jup, als ik 1 van de promoters was van het evenement zal ik maar eens een hartig woordje gaan praten met de beste oplichter. Weet wel dat als hier wel werk van gemaakt wordt door iemand ofwel tv programma of niet je nog nat kan gaan ook vanwege het promoten van. Je bent immers de reden dat velen waaronder ik kaartjes gekocht hebben voor deze malafide bende.

Dit gaat niet simpel overwaaien, links om of rechts om gaan hier mensen voor opdraaien gezien de omvang van de oplichting.

Jup, als ik 1 van de promoters was van het evenement zal ik maar eens een hartig woordje gaan praten met de beste oplichter. Weet wel dat als hier wel werk van gemaakt wordt door iemand ofwel tv programma of niet je nog nat kan gaan ook vanwege het promoten van. Je bent immers de reden dat velen waaronder ik kaartjes gekocht hebben voor deze malafide bende.

Dit gaat niet simpel overwaaien, links om of rechts om gaan hier mensen voor opdraaien gezien de omvang van de oplichting.

Ik denk dat je in dat geval idd wel een gesprekje kunt verwachten als er een zaak van wordt gemaakt.

Ik zit ook nog te wachten op een reactie van weeztix, die laten ook niks meer horen. :(

• Like
Waarderingen: bkc
Het is alleen de vraag wie zou dat moeten doen? Het probleem is denk ik dat het een klein evenement is. En de media sowieso niets met vuurwerk heeft.

Ja ik vindt het aan de ene kant sneu als sommigen er echt niks mee te maken hebben echter had men zich niet moeten inlaten met een partij zonder goed onderzoek te doen of het zuivere koffie is. Gegeven is dat je nu helemaal niks hoort van al die reclame maakten en de valse beloften hebben zich al die tijd opgestapeld.

echter had men zich niet moeten inlaten met een partij zonder goed onderzoek te doen of het zuivere koffie is.
Geldt net zo goed voor de kaartkoper.of je je nu lekker hebt lopen maken door een 'promotor' of niet.
Ik heb helaas uit 2e hand kaarten gekocht dus heeft geen zin om hiermee rechtsbijstand in te schakelen.

Dit vind ik nog het meest opvallend. Waarschijnlijk hopend hiermee niet privé aansprakelijk gesteld te worden.
Nu maar hopen dat ze genoeg bewijs vinden en hij z'n leven lang kan betalen.. Maar gezien het feit dat hij in 2016 ook al eens is veroordeeld vrees ik dat hij er weinig lering uit zal trekken.
Gelukkig stam ik nog uit de "Eef Hoos" generatie

Ik heb het telkens postitief aangekeken, en tof gevonden dat iemand het initiatief genomen heeft. Jammer dat het niet is gelukt, en door.
Ik had echt het idee na alle mails vanuit de organisatie dat er ook een terugbetaling zou komen ondertussen.
De 155 euro die ik heb betaald hoop ik uiteraard nog terug te zien, maar kan ik missen.

Echter gaat het hier inderdaad om tonnen. Ik hoop echt dat het geld terugkomt, zo niet kan de organisatie er toch niet zo makkelijk mee weg komen. Zoveel geld en zoveel mensen! Wat er dan al niet allemaal op de achtergrond speelt, waar uiteraard begrip voor is/was.
Ook ik heb vorige week een mail gestuurd, maar geen reactie.

Ik heb het telkens postitief aangekeken, en tof gevonden dat iemand het initiatief genomen heeft. Jammer dat het niet is gelukt, en door.
Ik had echt het idee na alle mails vanuit de organisatie dat er ook een terugbetaling zou komen ondertussen.
De 155 euro die ik heb betaald hoop ik uiteraard nog terug te zien, maar kan ik missen.

Echter gaat het hier inderdaad om tonnen. Ik hoop echt dat het geld terugkomt, zo niet kan de organisatie er toch niet zo makkelijk mee weg komen. Zoveel geld en zoveel mensen! Wat er dan al niet allemaal op de achtergrond speelt, waar uiteraard begrip voor is/was.
Ook ik heb vorige week een mail gestuurd, maar geen reactie.
Zo stond ik er ook in. Ik mailde en kreeg normaal antwoord. Ik neig er altijd naar in het goede van de mens te geloven, ik vind dat gewoon prettiger mentaal dan altijd van het slechtse uit te gaan. Maar dit is toch buitengewoon onfatsoenlijk naar alle kaartkopers toe.

Ik heb ze per email gezegd dat ze duidelijk moeten communiceren . Ik vind het echt lullig voor iedereen en met name de mensen die het niet breed hebben en kaarten hebben gekocht.

Ik ga zelf ook mailen en erachteraan, dit hele verhaal slaat inmiddels nergens meer op.

Back
Bovenaan