[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Zojuist een mail van onze grote vrienden, ik citeer even een stukje tekst: "Wij begrijpen jullie frustratie en nemen als organisator onze verantwoordelijkheid, ondanks de vele indianenverhalen."

Met vriendelijke groet,

Team Faalodise 🎆

-----------------

Even ter notificatie, wij liefhebbers zijn natuurlijk verantwoordelijk voor het geen doorgang vinden van dit event. Wij hadden onder andere natuurlijk nooit navraag mogen doen bij de vervangende gemeente. Een periode van 2 jaar stelt oprecht niets voor op een mensenleven, evenals die kleine €80. Wij liefhebbers grijpen natuurlijk alles uit de lucht, ondanks dat de aard van de frequente berichtgeving van de organisatie uitmuntend accuraat was. Nee, wij van WC eend treffen geen blaam. Alles verliep al die tijd geheel volgens de plan en de route die was uitgestippeld bleek voortreffelijk soepel te verlopen.

Eerst zien dan geloven. Ook dan blijft het uitermate teleurstellend. Doek maar op dat Team Pyrodise is mijn advies.

Nou.... zou toch wel fijn zijn als geld teruggestort is bij eenieder.
Maar idd, qua 'story of our live' komt er dan wel een einde aan.

Ik vind het mooiste aan het hele verhaal dat ze afsluiten met: “Eventuele vragen worden beantwoord eind deze maand, na de vakantieperiode.”

Maaaaanden radiostilte maar nu eerst: vakantie🤣

Mooi om te alweer een mail te hebben gehad waarin alweer wordt aangegeven dat het bij externe partijen fout is gegaan en dat er alweer binnen een bepaalde tijd betaald gaat worden.

Wij hebben zo ondertussen al drie indianen-mails mogen ontvangen

Wat, heb jij de vorige mailtjes niet ontvangen?
jawel hoor...ik heb ook zelf een paar x via email contact gehad met ze, gewoon normale emails en normale antwoorden. Ik heb eigenlijk totaal niet het idee dat ze de boel opzettelijk proberen te flessen, maar dat het allemaal ruk verloopt daar kunnen we het over eens zijn ( en dat weten ze zelf denk ik ook). ..ach ja...

Dat we liever de shows hadden gezien is wel duidelijk ja. Je wilt niet weten hoeveel zin ik erin had. Eeuwig zonde. Al was het maar 1 grote show geweest was ik al blij. Als vuurwerkliefhebber is het als lastig genoeg om echt bijzondere shows te zien zonder daar half europa voor door te reizen. Maargoed eerlijk gezegd ben ik het vertrouwen op een refund verloren. Ergens heb ik stieken wen beetje hoop dat het ooit wel doorgaat en de refund plaatsvind…

Bericht eind van de maand. Het is toch complexer, het lukt nog niet. Nog even geduld...en zo wordt iedereen weer langer aan het lijntje gehouden.

Dat we liever de shows hadden gezien is wel duidelijk ja. Je wilt niet weten hoeveel zin ik erin had. Eeuwig zonde. Al was het maar 1 grote show geweest was ik al blij. Als vuurwerkliefhebber is het als lastig genoeg om echt bijzondere shows te zien zonder daar half europa voor door te reizen. Maargoed eerlijk gezegd ben ik het vertrouwen op een refund verloren. Ergens heb ik stieken wen beetje hoop dat het ooit wel doorgaat en de refund plaatsvind…
Het hele idee achter dit event is juist wat ik zo graag zou zien. Een mooi bedragje betalen maar in ruil daarvoor een hele dikke show zonder allerlei randfiguren en tuig wat standaard op gratis vuurwerk evenementen af lijkt te komen. En samen met andere ECHTE vuurwerkliefhebbers.

Ik ben zelf ook ondernemer en ik weet hoe het is om op je bek te gaan . Het aller aller laatste wat je denk ik wilt is dat mensen financieel gedupeerd raken, het is een ere kwestie om ervoor te zorgen dat niemand schade oploopt doordat iets niet uitpakt zoals je het beoogd had . Ook ik begon de hoop op een goede afloop te verliezen maar ik heb nu toch idee dat ze t toch gaan fixen.

Ik speculeer nu maar ik vermoed dat niet zozeer het regelen van het vuurwerk maar meer de vergunningen en simpelweg afregelen van een lokatie/crowd control lastiger was dan men had ingeschat . Ook is er overduidelijk iets niet helemaal lekker gegaan met de manier waarop de kaartverkoop was uitbesteed aan een derde partij en hoe dit zou lopen bij een aflasting..maar goed, ik speculeer. Het organiseren van festival achtige dingen is ontzettend specifiek en hier heb je ook echt ervaring voor nodig.

Laatst bewerkt:
Als ik mijn refund terugheb, kan ik dan alsnog sponsoren voor de fantische show die voor 2027 op de planning staat?
Mocht deze show, dankzij externe partners, alsnog geannuleerd worden, krijg ik dan uiterlijk in 2030 mijn centen terug?
Pyrodise, alvast bedankt voor jullie snelle en correcte reactie!!!!. :d:d:d

Back
Bovenaan