[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Ik vind het wel bijzonder dat een caballer en pyrobrothers hun naam er aan verbinden en in het geval van pyrobrothers gewoon van niets weten. Dat zijn niet echt de minste namen.
Hadden de pyrobrothers die eerste grote show niet geschoten? dat dacht ik ergens gelezen te hebben.

Zag dit op Facebook voorbij komen

Bekijk bijlage 1808761
“Wij weten niet waarom er geen updates komen”

“Wij weten niet meer dan jullie”

Gelooft iemand dit verhaal?

Het is mij duidelijk geworden dat Vuurvent te veel weet voor iemand die niet direct bij de organisatie is betrokken. Lees deze thread maar eens door, met name deze 10 pagina’s. De grenzeloze promotie en informatievoorziening (inc foto’s) totdat de boel werd uitgesteld. Maar ook zeer gedetailleerde info op FPM (o.a. precies hoeveel kaartjes er nog zijn), op youtube (hoeveel mails er bij pyrodise zijn binnen gekomen) etc etc. Sterker nog, nagenoeg alle info mbt Pyrodise die op internet te vinden is, is terug te leiden naar het clubje van Vuurvent, Nakky en mugs. Er wordt nu gedaan alsof ze enkel hun naam hebben uitgeleend voor kortingscodes, maar ze hebben de volledige online marketing van pyrodise gedaan.

En nu weten ze niet meer dan ons? Wie beschermen ze eigenlijk ten koste van hun eigen reputatie? Want die staat toch echt wel op het spel. Of staan de heren toch dichter bij de organisatie dan ze willen toegeven? En beschermen ze zichzelf?

Anderzijds, met nog 3,5 mnd te gaan begrijp ik niet helemaal waarom de paniek hier is toegeslagen. Dus wellicht gewoon afwachten tot Vuurvent (namens de organisatie (…)) met updates komt.

Laatst bewerkt:
De vraag die ik dan toch heb...stel dit is inderdaad oplichting geweest..
Waarom zou je als oplichter dan zogenaamd maar een beperkt aantal kaarten verkopen?

Tuurlijk je kan zeggen dat het beperkt is en er meer verkopen,maar waarom zou je dan uiteindelijk de boel op uitverkocht zetten terwijl je ook nog laten we zeggen 25000 euro extra kan binnen harken?
Als je dan toch bezig bent met oplichting,waarom dan niet meteen het onderste uit de kan halen...

De vraag die ik dan toch heb...stel dit is inderdaad oplichting geweest..
Waarom zou je als oplichter dan zogenaamd maar een beperkt aantal kaarten verkopen?

Tuurlijk je kan zeggen dat het beperkt is en er meer verkopen,maar waarom zou je dan uiteindelijk de boel op uitverkocht zetten terwijl je ook nog laten we zeggen 25000 euro extra kan binnen harken?
Als je dan toch bezig bent met oplichting,waarom dan niet meteen het onderste uit de kan halen...
Om het geloofwaardig te houden?

Overigens: vuurvent was nauw betrokken bij de Eibergen-mascletas, ook op financieel gebied, voor zo ver ik weet. Zijn geen rare dingen bekend rond die mascletas, toch?

Misschien een idee om te antwoorden of de eerdere geplande datums wel bekend waren bij de gemeente?

“Wij weten niet waarom er geen updates komen”

“Wij weten niet meer dan jullie”

Gelooft iemand dit verhaal?

Het is mij duidelijk geworden dat Vuurvent te veel weet voor iemand die niet direct bij de organisatie is betrokken. Lees deze thread maar eens door, met name deze 10 pagina’s. De grenzeloze promotie en informatievoorziening (inc foto’s) totdat de boel werd uitgesteld. Maar ook zeer gedetailleerde info op FPM (o.a. precies hoeveel kaartjes er nog zijn), op youtube (hoeveel mails er bij pyrodise zijn binnen gekomen) etc etc. Sterker nog, nagenoeg alle info mbt Pyrodise die op internet te vinden is, is terug te leiden naar het clubje van Vuurvent, Nakky en mugs. Er wordt nu gedaan alsof ze enkel hun naam hebben uitgeleend voor kortingscodes, maar ze hebben de volledige online marketing van pyrodise gedaan.

En nu weten ze niet meer dan ons? Wie beschermen ze eigenlijk ten koste van hun eigen reputatie? Want die staat toch echt wel op het spel. Of staan de heren toch dichter bij de organisatie dan ze willen toegeven? En beschermen ze zichzelf?

Anderzijds, met nog 3,5 mnd te gaan begrijp ik niet helemaal waarom de paniek hier is toegeslagen. Dus wellicht gewoon afwachten tot Vuurvent (namens de organisatie (…)) met updates komt.
Ik hoor gewoon de stem van meneer de vries in jou, die ging ook altijd interessant praten maar er kwam weinig uit. stop toch eens met mensen beschuldigen als je niks weet. niemand weet iets, ik niet jij niet de youtubers niet.

Ik kan je vertellen dat Andre van PyroBrothers ook niks weet, datum niks nada noppes.
Dat is vreemd, want Marcel van Pyrobrothers weet wel het e.e.a.

Die wist mij te vertellen dat bijna alle spullen reeds geleverd zijn. Verder gaf hij aan dat de organisatie opzoek is naar een nieuwe locatie en dat ze het hele plan opnieuw aan het uitwerken zijn. Over een datum gaf hij geen antwoord.

Die wist mij te vertellen dat bijna alle spullen reeds geleverd zijn. Verder gaf hij aan dat de organisatie opzoek is naar een nieuwe locatie en dat ze het hele plan opnieuw aan het uitwerken zijn. Over een datum gaf hij geen antwoord.
Dat klinkt niet verkeerd

Hij gaf aan dat hij niets van een datum weet en dat ik daarvoor bij Pyro moest zijn

Ook ik kreeg deze mail in het Nederlands.
Dit is geen Nederlands wat vertaald is....

Momenteel zijn we druk bezig met de vergunning voor de nieuwe locatie.
Alles ziet er zeer positief uit momenteel.

Echter zoals eerder aangeven, zal de terugbetaling plaatsvinden wanneer we er niet in slagen de komende keer het evenement te laten plaatsvinden.

Team Pyrodise

Wanneer heb je die mail gehad Rene? Het word wel een beetje een zooitje. En ik heb echt geen idee wie nou echt te geloven is. Het enige wat ik als antwoord van pyrobrothers als antwoord gehad heb is dat ze geen nieuwe datum hebben en als ik meer wilde weten maar naar pyrodise moest mailen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan