Tycoon

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 6615
Artikelnaam: Tycoon
Bruto Gewicht: 15800 gram
Netto kruitgewicht: 1970 gram
Aantal schoten: 160 schoten
Effectomschrijving: Wat een tempo en wat een sensatie! Hij ramt er werkelijk als een tycoon op los! Deze bak met maar liefst 160 schoten zul je niet snel vergeten (en de buren ook niet)!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6615-Tycoon-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Woah dees is toch wel heel mooi! Stond een tijdje terug al op facebook, en trok toen mn aandacht al.
Benieuwd wat deze topper moet gaan kosten!

Wat een heerlijke rambak is dit! Z-shape, W-shape, hele dikke crackling tails en een lekkere finale :) Deze ga ik zeker onthouden voor de aankomende freakacties.

Die finale is echt goed. Mooie opbouw en dan ineens die tails de lucht in, die knallen er achteraan. Op de lijst om in de gaten te houden.

Zeer gave box qua effect. Ramt er lekker op los, flink gevulde lucht.

Zal smaak zijn maar de weg die Wolff is ingeslagen voor de labels van de compounds vind ik wat minder. Waar ze mij vroeger vaak wisten te pakken met de gave labels mis ik dit laatste jaren wel een beetje.

Deze box vind ik om te watertanden, echt heerlijk om deze te kunnen stoken. Veel afwisseling, rap tempo en de lucht blijft continue gevuld. Mooiste van de box : de zeer goed doorlopende stukken met de Z-shape. Voor mijn gevoel zien wij dit te weinig in Nederland.

Ben heel benieuwd of deze nog in NL wordt geschoten binnenkort!
Staat voor 159,95 op de vuurwerkland site.

Hele gave box dit zeg, wat een variatie en lange tijdsduur ook nog. In de straat is een waaier echt indrukwekkend, dit is absoluut eentje die ik noteer voor de nacht om hem te overwegen bij het bestellen.

Eindsalvo is in laatste filmpje wel minder, dat zijn geen twee salvo's snel achter elkaar meer. Dat gebeurt wel in het voorlaatste salvo. Affijn ik heb 'm in de collectie en hij zal vast wel spektakel geven.

Toch wat dunner effect en finale zo zonder de crackling tails. Hoewel ik de falling leaves ook een leuk effect vind.

Laatst bewerkt:
Blijft een gigantische beuker deze! Heeft toch wel mijn interesse nog steeds. even wachten tot ie ergens geschoten gaat worden :)

Back
Bovenaan