Twilight

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6941
Artikelnaam: Twilight
Bruto Gewicht: 7,0 kg
Netto Kruitgewicht: 942 gram
Aantal Schoten: 75 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Een wederom fenomenale compound uit de Poema-serie. Zet met 75 schoten de straat op de kop!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/3
Tijdsduur: 45 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €74,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6941-Twilight-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Label ziet er strak uit. Nu nog de uitwerking! Formaat doet me denken aan de Jackhammer alleen dan met een cake minder.

leuke kleinere compound van Poema. Benieuwd naar de uitwerkingen. Ik hoop stiekem op een dikke at-once waaier finale cake!

Voor de freakprijs die gehanteerd gaat worden ziet dit er goed uit hoor, word zeker aangeschaft.

Lekkere box is dit! Leuk tempo, variatie in schietrichtingen, effecten die het bij iedereen goed doen en niet te cheap. Dit is iets naar mijn smaak :)

Deze zou er zomaar eens kunnen komen. Het is dat ik geen lijst heb, anders zou deze daarop hoog scoren.

een paar spinners in de laatste waaier hadden het nog mooier gemaakt, maar prima box

Al weer een leuk bakje, CR blijft verbazen ieder jaar met wat voor leuk spul ze komen, deze ook mooi bakkie voor een leuk bedrag, deze gaat er dan ook sowieso in het winkelwagentje

das geen v-shape hè maar gewoon fanshape, maar goed; best mooi bakkie, laatste cake had inderdaad spinning tails mogen hebben als extra finale-wow

Ik zou het een geweldige box hebben gevonden, als ze er gewone vette willow's ipv de crackling willow's in hadden toegepast. Vind ze hier gewoon storend ipv dat ze sierlijk overkomen, maar dat heb ik sowieso met alle crackling willow cakes etc.

Back
Bovenaan