Als ik zoiets schrijf bedoel ik dat ik niet veel anders zie dan de SP. Het hangt er vanaf hoe je over vuurwerk denkt, als dat minder van belang is dan andere dingen dan wordt het PvdD die ook veel meer voor de zwakkeren staat vermoed ik. Ik denk dat veel mensen dit door de enorm opgewekte antipathie tegen die partij via goedkoop beschimpen niet eens meer willen zien. Bij1 is ook een partij die heel erg duidelijk er is voor de niet-rijken en ja: die worden ook verketterd zonder voor mij duidelijk onderbouwde redenen. Ik vermoed dat het niveau ongeveer die van de pestkoppen op school is die een paar mensen eruit halen en constant voor paal zitten, de rest denkt niet eens meer na en lacht (vals) mee. Maar ik hoorde Tofik Dibi toch echt zaken zeggen die raak zijn en volgens mij gewoon kloppen.
Het zou mensen sieren zich eens van hun onderbuik los te maken en eens een pas op de plaats te maken en eens echt na te denken waar ze precies mee bezig zijn, want volgens mij zijn er hele volkstammen bezig om met een grote schep, gul geschonken door ProRijk hun eigen financiele en culturele graf te graven. Het is ongelooflijk dat velen juist diegenen die voor hen opkomen straal hard uitlachen. Je lacht jezelf uit als je dit doet denk ik.