Tegendraads
VWC lid
Dus op die mevrouw moet ik niet stemmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mits je verplicht grassen en naaldbomen wil eten, met de fiets of benenwagen naar werk moet ongeacht afstand, nooit meer op vakantie hoeft en vooral nooit meer iets dat ook maar enigszins op vuur of vuurwerk lijkt wil afsteken.Dus op die mevrouw moet ik niet stemmen?
Mits je verplicht grassen en naaldbomen wil eten, met de fiets of benenwagen naar werk moet ongeacht afstand, nooit meer op vakantie hoeft en vooral nooit meer iets dat ook maar enigszins op vuur of vuurwerk lijkt wil afsteken.
Gelukkig is het nu vlak voor de verkiezingen weer een zooitje bij dit enge clubje. En daar schijnt vooral deze griezel debet aan te zijn....Houdt t gezellig allen!Bekijk bijlage 1815461
Van mij mag je, zou je wel willen adviseren de DSM-5-TR bij de hand te houden op visite.
Zal dit morgen eens doen als je een badkamer moet afmonteren, kijken of het dan nog zo leuk is.....
Graag gedaan. Hier nog een liedje voor de sfeer.Hahaha ik moest het even googlen, bedankt voor het lachen.
Heb opeens geen bezwaar meer tegen doodskoppen en horror namen op vuurwerk artikelen.
Graag gedaan. Hier nog een liedje voor de sfeer.
Ik staar wat naar mijn jas en zo voorkom ik.
Dat ik eigenlijk het liefst naar vuurwerk kijk.
Jij zit daar aan die tafel met mijn budgetten.
Ik kwam binnen en zag het al gelijk.
Ja ik weet wel, je probeert ze nu te kapen.
Dit zijn mijn blokken, ik spaar ze al jarenlang.
Met mij wilde jij ze nooit samen stoken.
Het doet pijn maar toch hou ik de traditie in de tang.
Jij krijgt die vlam niet van mijn hart, dat zou je wel willen.
Al ben ik van het kruit, jij bent mijn effecten niet waard.
Jij krijgt die vlam niet van mijn hart, maar ik jank van binnen...
Soms word ik gek van die wetsvoorstellen.
Maar diefstal van die unieke sferen gun ik jou niet.
Ja alles gaf ik jou, zelfs mijn lonten.
Die ik nimmer eerder deelde met de overheid.
De flitsen die ik gaf en terug verwachtte.
Gaf je aan een ander en ik bleef in de stilte.
Het liefst loop ik weg, maar ik heb mijn ziel nog.
En die zet ik zelfs voor jou niet aan de kant.
Ik vraag de rechter: "Geef ze wat te stoken"
En ik lach wat om de grappen van een importeur.
Jij krijgt die vlam niet van mijn hart, dat zou je wel willen. Al ben ik van het kruit, jij bent mijn effecten niet waard.
Esther is trending
Mij niet duidelijk welke mevrouw dit is. Als je geen 100.000 of meer per jaar binnenharkt en vuurwerk je lief is kom je al snel op de SP of zo uit. De rest zit er allemaal voor het heel grote geld en gebruiken migranten en co. om je haat een beetje aan te wakkeren, zodat je blind wordt voor wat ze nu werkelijk staan en je zo het kamp inlokken.Dus op die mevrouw moet ik niet stemmen?
Mij niet duidelijk welke mevrouw dit is. Als je geen 100.000 of meer per jaar binnenharkt en vuurwerk je lief is kom je al snel op de SP of zo uit. De rest zit er allemaal voor het heel grote geld en gebruiken migranten en co. om je haat een beetje aan te wakkeren, zodat je blind wordt voor wat ze nu werkelijk staan en je zo het kamp inlokken.
Nou ben ik dan wel benieuwd.
Ik hark geen 100.000 binnen en heb vuurwerk lief, welk alternatief is er volgens jou voor SP?
En welke standpunten hebben die nog meer welke echt van belang zijn.
Dus echt de speer punten, de belangrijke thema's.