Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze missen SP. Die is ook tegen het verbod.
Dat is erg sociaal van ze toch?Ik verwacht dat wanneer het erop aankomt de sp ook voor zou stemmen. Zij houden altijd veel onder de pet en als er dan een motie is kunnen ze ineens verrassend (vaak meestemmend met links) uit de hoek komen
Tactisch stemmen zal je ALTIJD teleurstellen. Stem met je hart. Daarbij heb je de documentaire over Wilders niet gezien van Jonathan KrispijnPVV
De Tactische stem, houd het linkse tuig op afstand ipv aan de macht.
Geen probleem met kiezen. Stemwijzer voor de grap ingevuld en het was een shockEr zijn weinig (lees: geen) partijen die 80 % + aansluiten, in denk dat de meeste hier wel last hebben van dit.
Doe je een stemwijzer kom je op meerdere partijen rond de 60 % ofzo, dus met 40 % per partij ben je het niet eens.
Althans, dit rolt er bij mijn stemwijzers uit.
Wel denk ik dat veel mensen juist PVV stemmen omdat er bij voorbaat al geroepen wordt: die sluiten we uit.
Iets wat in mijn ogen schandalig is, en ik denk veel mensen met mij die zo denken.
Ongeacht wat je van Wilders vind.
Op rechts is het gewoon moeilijk kiezen momenteel, om op links nog maar te zwijgen.
Succes allen vandaag met de keuze!!
Geen probleem met kiezen. Stemwijzer voor de grap ingevuld en het was een shockmaar Stemwijzer gaat uit vanuit de standpunten vd partij. Totaal verkeerd. Je moet kijken hoe een partij stemt en welke moties deze partij indient.
Maar op (echt)rechts heb je in mijn ogen 2 mogelijkheden...![]()

Maar stieken kan jet het blijkbaar niet laten om het te lezen, hé.Is dit nu een forum voor (Stoere) vuurwerkliefhebbers of zit ik op de hrt verkeerde forum?Lijkt wel een thee clubje met mensen die alleen maar kunnen klagen en het denken beter te weten en natuurlijk overal en op iedereen moeten reageren.Kom op allemaal hou het forum leuk.Ga lekker prive met elkaar.

Reken maar dat die linkse figuren altijd gaan stemmen terwijl de rechtse burgers veelal thuisblijven.Beste is dat niemand stemt want dan schrikken ze pas echt daar! Opkomst nul ... oh nee dan krijg je stemplicht! Want ze moeten gekozen worden om macht te houden natuurlijk!
Precies!PVV
De Tactische stem, houd het linkse tuig op afstand ipv aan de macht.
Dus jij bent voor een nog hogere pensioenleeftijd?Vanmiddag ff mijn stem aan hun geven.
Bij mij ookHeb net toch nog eens een stemwijzer ingevuld... die kloppen ook niet. Bij mij kwam op 1 de LP partij![]()
Dus? Rechts kan ook gewoon stemmen, dus het is hun eigen domme fout dat ze dat niet doen. Als het al waar is wat je zegt. Misschien is het "volk" toch wat verdeelder dan jij denkt.Reken maar dat die linkse figuren altijd gaan stemmen terwijl de rechtse burgers veelal thuisblijven.
Daar zit niemand op te wachten, maar bij een hogere levensverwachting horen nou eenmaal grotere overheidsuitgaven. Als jij een geldboom in de achtertuin hebt, ontvang ik graag wat zaadjes.Dus jij bent voor een nog hogere pensioenleeftijd?