Tweede Kamerverkiezingen 2025

Is dit nu een forum voor (Stoere) vuurwerkliefhebbers of zit ik op de hrt verkeerde forum?Lijkt wel een thee clubje met mensen die alleen maar kunnen klagen en het denken beter te weten en natuurlijk overal en op iedereen moeten reageren.Kom op allemaal hou het forum leuk.Ga lekker prive met elkaar.

Stemmen lijkt me juist erg belangrijk en er is altijd een partij waar je het met een aantal (voor jou belangrijke) punten over eens bent. Genoeg keuze dus ik hoop juist dat er zoveel mogelijk mensen gaan stemmen. Mijn advies zou zijn om vooral niet te stemmen op partijen die vanuit het verleden bewezen hebben een stem te misbruiken om hun agenda door te drukken of uit vriendjespolitiek. Maar vooral naar de stembus allemaal morgen, elke stem doet ertoe :thumbsup:

🇳🇱🇳🇱PVV🇳🇱🇳🇱
De Tactische stem, houd het linkse tuig op afstand ipv aan de macht.
Ik ben het absoluut met een hoop standpunten eens van de PVV (ook een hoop niet trouwens) maar wat je hier zegt is gewoon niet waar.
De enige tactische stem die er is is op de VVD en dat is wat je nu in de peilingen ziet gebeuren. Mensen zien in dat de PVV niet gaat meeregeren en kiezen dus toch weer op de oude vertrouwde VVD om Timmermans uit het torentje te houden....

Iedere stem op Wilders geeft Timmermans meer kans....

Back
Bovenaan