Tsunami Of Gold

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04480
Artikelnaam: Tsunami Of Gold
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1800 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: NIET NORMAAL! Golden Willow met diepblauwe pearls. Dan King Golden Willow met diepblauwe pearls in salvo's. Hier wordt dan nog een golden glitter aan toegevoegd. Wat er dan gebeurd moet je op video zien. Snoeiharde salvo's die samen een megafinale vormen, holy sh**!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 99,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ondanks dat ik hem een beetje onregelmatig vind schieten, vind ik het wel een geweldige box. Allemaal hetzelfde effect in het goud met blauw.. I love it :yes:

Oeh, hoe heet dat effect van 35s tot 55s? Die vervagende gold tails, echt jezusallemachtigprachtig, niet eerder zo goed gezien. En dan naar die combi met gold glitter, met pérfecte finalecake. Ja, dit is een goudtoppertje hoor!

Hele vette goudbak zeg op bovenstaande film. Echt super, chique en toch ook lekker rammen. Lekker geprijsd ook, topper dit.

Het is bijna als GBV dat Lesli nog een inhaalslag moet maken hè. Als grootgrutters veel te lang op het grote geld van de massa gericht. Draait nog later bij dan GBV, al doet die dat dankzij/met/ten koste van Evo/Pangu

Het is bijna als GBV dat Lesli nog een inhaalslag moet maken hè. Als grootgrutters veel te lang op het grote geld van de massa gericht. Draait nog later bij dan GBV, al doet die dat dankzij/met/ten koste van Evo/Pangu

En als ze nou ook nog eens een freakactie 30% korting zouden doen :angel:

Hmm deze in de gaten houden. Is mijn favoriete effect alleen nog niet echt overtuigd over de burst. Zal op het lijstje komen voor volgend jaar, even de straat filmpjes en meningen na oud en nieuw bekijken

Deze vind ik dan, als een van de weinige artikelen erug mooi. Top kwaliteit, in diversiteit niet te weinig en de prijs..tja lijkt mij niet fors. Deze zou er zomaar kunnen komen als rustige goudbak tussendoor. Eventueel een goldensturm ervoor of erna..poh

Vind dit wel een gave bak hoor, met name de laatste 3 cake vind ik top. Overigens ook prima prijs mag wel gezegd worden

Jammer dat die blinkers een stuk minder aanwezig zijn dan in get china filmpje, maar het blijft een beauty. salvo's hadden wat mij betreft niet gehoeven, maar dat hij net als in cake 1 in een goed tempo doorschiet.

Back
Bovenaan