Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heey mense,
ik ben van 2 januari tot 7 januari naar tsjechië geweest en zelfs na oud en nieuw werd ik nog dood gegooid met vuurwerk voor echt lage prijzen bv. een shell kitje met 2" shells in een doos van 12 stuks voor ong. 8 euro. en een blok van 40 cm bij 30 cm voor 15 euro ofzo. ook hadden ze la bomba's voor 4 euro. Ik zat in een pension in turnov en als we naar Libereç gingen moet je maar eens bij de piste gaan kijken en dan de winkeltjes van alle chinezen. niet normaal hoe goedkoop het daar is... ik hoor ook net dat ik aankomende december 2012 naar tsjechie ga voor oud en nieuw. ik zal foto's maken van het vuurwerk en maak een reisverslag.
sorry als dit bericht niet goed is maar dit is mijn eerste post.
greetz...
Wat voor knalvuurwerk is er in tsjechië??
Serieus, kan je bij die sigarenshop in Vrchlabi gewoon shells halen?
En dan te bedenken dat ik daar een paar keer langsgekomen ben
Niet dat ik shells wil hoor, maar ik neem aan dat ze ook wel ander vuurwerk hebben dan![]()
Lol? In DAT sigarenwinkeltje?![]()
Daar ben ik een paar jaar terug ook nog binnen geweest! Heb toen volgens mij geen vuurwerk zien liggen (maar ook niet naar gevraagd). Wel genoeg bizarre vuurwapens en martial arts artikelen.
Die vuurwapen winkel is interessant ja. Veel is normaal gesproken niet in nederland verkrijgbaar en veel moet je licentie/vergunning voor hebben. Vuurwerk wordt daar niet verkocht. Wel veel Nederlanders er binnen...
Maarja...
Gucken. Gucken... nicht kaufen......
BB guns zijn wel leuk idd, maar kijk uit. Mocht je over de grens (dus in NL) aangehouden worden, dan zijn de boetes erop vele malen hoger dan die voor een beetje vuurwerk.Leuk winkeltje was dat, hebben we nog wat BB guns meegenomen van
Helaas gaan wij alleen in de zomervakantie zover weg, rond december ben ik er nog niet geweest.
+ YouTube Video | |