Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook weer dit jaar. Alleen nog doorlonten, dat doe ik morgen.Weer een kooi eraf aan het halen... Wat een bak is dit ook zeg. Wie heeft hem nog meer voor morgen?
Bekijk bijlage 1806975
Dat was easy.. hoefde maar 1 keerHier ook weer dit jaar. Alleen nog doorlonten, dat doe ik morgen.
Reserve lont van box 1 verbinden met de hoofdlont van box 2. Geen plastic tape gebruiken. Een tywrap en/of schilderstape. Zorgen dat de lonten niet "bloot" liggen. Kunt het afdekken met aluminiumfolie.Vast een domme vraag, maar moet ik beide ‘eerste lont’ aan elkaar verbinden en aansteken bij het reservelont?
Reservelont van eerste deel verbinden met eerste lont van het tweede deel. Aansteken bij eerste lont van het eerste deelVast een domme vraag, maar moet ik beide ‘eerste lont’ aan elkaar verbinden en aansteken bij het reservelont?
Reservelont van eerste deel verbinden met eerste lont van het tweede deel. Aansteken bij eerste lont van het
Geen idee, heb de Triple X nooit gehad. Het lijkt mij dat het tweede deel vooral veel waaiers bevat, dus dat moet je dan even checken.Ik moest net ook goed kijken, deel 1 is het grootste deel toch? Bij deel 2 stond bij beide lonten reserve fuse.
Totaal niet mee eens. Riakooiloos steelde voor mij de show en knalde alles d’r uit. Inclusief Wolff compounds.Leg toch liever 246 voor dit blok dan 380 voor riakooiloos maarja