Triple X

Deze was echt heel matig afgelopen donderdag. Leek wel 20mm vergeleken bij een aantal compounds die ervoor geschoten werden.

Vast een domme vraag, maar moet ik beide ‘eerste lont’ aan elkaar verbinden en aansteken bij het reservelont?

Vast een domme vraag, maar moet ik beide ‘eerste lont’ aan elkaar verbinden en aansteken bij het reservelont?
Reserve lont van box 1 verbinden met de hoofdlont van box 2. Geen plastic tape gebruiken. Een tywrap en/of schilderstape. Zorgen dat de lonten niet "bloot" liggen. Kunt het afdekken met aluminiumfolie.

Reservelont van eerste deel verbinden met eerste lont van het tweede deel. Aansteken bij eerste lont van het eerste deel 😉

Bedankt! Eerste compound stond verkeerd om dus nu opgelost ;) Heb inderdaad schilderstape gebruikt dus ga er vanuit dat het goed komt

Ik moest net ook goed kijken, deel 1 is het grootste deel toch? Bij deel 2 stond bij beide lonten reserve fuse.
Geen idee, heb de Triple X nooit gehad. Het lijkt mij dat het tweede deel vooral veel waaiers bevat, dus dat moet je dan even checken.

Dit jaar de Triple xXx 2024 batch gehad, het was een mooie box en alles liep vlekkeloos door.. alleen vond ik hem toch niet overtuigen, de 25mm kwam niet overtuigend uit de verf, de show tails waren magertjes? en er was geen WOW factor bij mijzelf en het publiek..
Om die reden zou ik hem geen tweede keer meer aanschaffen, ik denk dat er wel iets beters in deze prijsklasse te vinden is.

Andere mensen ook deze ervaring? Of juist een andere?

deel de mening hierboven wel ,
het is een hoop vuurwerk bij elkaar , vet ! , maar voor de prijs miste je de kers op de taart

Het punt met Triple X is dat dat deze beduidend minder overtuigend is geworden. Alles wat gemaakt is met aan de bovenkant rooddoorschijnend plastic is een overdonderend goede bak geweest. Die overtuigde alles en iedereen en in mijn ogen de beste compound ooit door een Nederlander samengesteld. Vanaf 2022 kwam er een uitvoering met zwart/wit nietdooschijnend papier. Die is een heel stuk minder. Dan ook nog eens sindsdien winderige omstandigheden en het verschil in filmpjes is echt groot. Helaas. Een prachtige bak om zeep geholpen door...tsja....door wat? Is dit een bewuste keuze geweest of moest een andere fabriek gekozen worden. Dat weten we niet.
Over "RIakooiloos" en hoe goed dat ging. Dat geeft ook een beetje hoop, dat zelfs een kooiloze Triple X in de toekomst weer opgewaardeerd kan worden toch? Want deze bak richting oude glorie wordt vrijwel nooit ouderwets!

Back
Bovenaan