Triple X

Twintig jaar geleden hadden we toch nooit durven dromen dat dit in Nederland mogelijk was?! Een bak waar ik goed van onder de indruk ben! Mocht alles netjes doorgaan dit jaar dan wil ik deze hebben al moet ik er wat centjes meer voor betalen dan die 175! Steun de branche en vooral jezelf! Serieus een potentiele kanshebber voor 2020!

Wát komt 'ie lekker over op de film van pyroteammokum zeg! Ben blij dat 'ie bij mij en twee medefreaks in de straat staat!

Wat een dikke bak zeg. Maar wees eerlijk, is dit de beste bak in het segment? +- 200 euro dan zie ik ook de Rubro Event super-G5000, Vuurwerkmania :Colllision Thunder, Tournament Box, Airforce display box.
Bij geen budget zou ik zeggen ik koop ze allemaal maar nu heb ik echt geen idee welke te kiezen. Wat zou jullie voorkeur hebben?

Weet niet of je dat in dit topic moet vragen, maar weet wel dat enkele van deze boxen toch wel onder de 200 te krijgen zijn als je goed zoekt :wink:

Weet niet of je dat in dit topic moet vragen, maar weet wel dat enkele van deze boxen toch wel onder de 200 te krijgen zijn als je goed zoekt :wink:
Wellicht niet het juiste topic inderdaad, maar goed als we het toch over dure compounds hebben...:p
Inderdaad ze zijn zeker onder de 200 te vinden, rond de 175 zelfs..maar ja ga je dan op 25 euro kijken.
Ik koop liever drie dikke compounds dan 50 losse cakes, afgelopen jaar drama met die mist, staat nog steeds op zolder te verstoffen haha

Fa-bel-achtig goed! Knalde de Funke Cloud Connected er uit. En die was ook dik.
Dit is echt het beste dat op de NL markt te krijgen is. Super strak doorgelont ook, weinig pauzes. Die dubbele rijen in de waaiers zijn echt bizar. Zal morgen de video even knippen.

Topkwaliteit film en jouw reactie geeft goed aan hoe je hem beleefd hebt. Ziet er inderdaad top uit zo en als je hem dan beter hebt ervaren dan andere toppers, zegt het wel genoeg. Kostbaar, heb je dus ook wat, mooi spul!

Die presteert erg gaaf, flinke snelheid en je bent zo door je geld heen maar dan heb je ook een bak kwalliteit zeg. Staat ook op de wishlist om na de zomer te bestellen als we zekerheid hebben over de jaarwisseling.

Back
Bovenaan