Spinner
VWC lid
Combinatie van. Mines zijn dacht ik 25mm rest is 30mmBekijk bijlage 55781
Credits naar Tatanka fotograaf.
Credits naar Tatanka fotograaf.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het zal aan mij liggen, maar ik vind deze box na de spectaculaire opening - de w-shape row - echt inkakken en alle effecten ogen ook niet super goed uitgewerkt danwel niet groot. Lang getwijfeld om deze erbij te nemen, maar afgaande op zowel de laatste films als de versie die ik live bij de importeursdemo heb gezien denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
De eerste 2 typen effecten na de eerst w-shape rij vind ik ook niet de beste. Echter de tempo versnellingen erna en die glitter willow(?) Vind ik prima, vooral ook de hang time. Ook de laatste W-shape rijen zien er toch prima uit. En wat betreft de escape from hell zoals Thee aangeeft, probeer deze nog maar te vinden voor 150-160 Euro. De laatste zaak waar die laatst op voorraad stond voor deze prijs, heeft hem ook niet meer.
De eerste 2 typen effecten na de eerst w-shape rij vind ik ook niet de beste. Echter de tempo versnellingen erna en die glitter willow(?) Vind ik prima, vooral ook de hang time. Ook de laatste W-shape rijen zien er toch prima uit. En wat betreft de escape from hell zoals Thee aangeeft, probeer deze nog maar te vinden voor 150-160 Euro. De laatste zaak waar die laatst op voorraad stond voor deze prijs, heeft hem ook niet meer.
Weet iemand het bruto gewicht van dit bakbeest?
Volgens het filmpje van Mega Vuurwerk Almelo weegt deze 26.5 kg
en weer een bevestigend filmpje dat ik een goede keus heb gemaakt om hem op de lijst te zetten![]()
Op de zijkant van de Armageddon staat 27,5kg. Zal wel zoiets zijn. Of zit er in de Triple een kilo minder kruit?
Lijkt langzamerWat een topbak zeg! Ben heel blij dat k hem erbij hebt dit jaar.
Lijkt langzamer