Triple X

Het zal aan mij liggen, maar ik vind deze box na de spectaculaire opening - de w-shape row - echt inkakken en alle effecten ogen ook niet super goed uitgewerkt danwel niet groot. Lang getwijfeld om deze erbij te nemen, maar afgaande op zowel de laatste films als de versie die ik live bij de importeursdemo heb gezien denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Het zal aan mij liggen, maar ik vind deze box na de spectaculaire opening - de w-shape row - echt inkakken en alle effecten ogen ook niet super goed uitgewerkt danwel niet groot. Lang getwijfeld om deze erbij te nemen, maar afgaande op zowel de laatste films als de versie die ik live bij de importeursdemo heb gezien denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Eerlijk gezegd had ik precies dezelfde twijfel, maar na een paar x de 2019 versie gezien te hebben, had ik toch maar besloten om de gok wel te wagen

Ik snap wat je bedoelt. Als je bekijkt wat je voor € 160 (nu dan) koopt, vind ik niet echt dat er een box in de buurt komt voor dat geld. De escape from hell (zelfde prijs) is wel een optie, maar dan zou ik ze beide nemen. Welke box zou jij voor €160 kopen?

De eerste 2 typen effecten na de eerst fan-shap rij vind ik ook niet de beste. Echter de tempo versnellingen erna en die glitter willow(?) Vind ik prima, vooral ook de hang time. Ook de laatste fan-shape rijen zien er toch prima uit. En wat betreft de escape from hell zoals Thee aangeeft, probeer deze nog maar te vinden voor 150-160 Euro. De laatste zaak waar die laatst op voorraad stond voor deze prijs, heeft hem ook niet meer.

Laatst bewerkt:
De eerste 2 typen effecten na de eerst w-shape rij vind ik ook niet de beste. Echter de tempo versnellingen erna en die glitter willow(?) Vind ik prima, vooral ook de hang time. Ook de laatste W-shape rijen zien er toch prima uit. En wat betreft de escape from hell zoals Thee aangeeft, probeer deze nog maar te vinden voor 150-160 Euro. De laatste zaak waar die laatst op voorraad stond voor deze prijs, heeft hem ook niet meer.

Lastig om voor dat bedrag een box te vinden van zo'n grootte. Steenbergen heeft de escape nog wel op voorraad voor € 160 trouwens. Voor mij iets te ver rijden voor 1 artikel.

De eerste 2 typen effecten na de eerst w-shape rij vind ik ook niet de beste. Echter de tempo versnellingen erna en die glitter willow(?) Vind ik prima, vooral ook de hang time. Ook de laatste W-shape rijen zien er toch prima uit. En wat betreft de escape from hell zoals Thee aangeeft, probeer deze nog maar te vinden voor 150-160 Euro. De laatste zaak waar die laatst op voorraad stond voor deze prijs, heeft hem ook niet meer.

Lastig inderdaad om een enigszins vergelijkbare bak te kunnen kopen qua grootte voor dat geld. Maar zoals je zelf ook aangeeft, het 1e effect is goed, het laatste effect en er tussen in zitten wat goede, maar ook zeker minder goede effecten. Echter koop ik geen box in de prijsrange €150-€200 voor een goed begin en einde met wat leuke effecten tussendoor.

Dan ga ik liever voor een compactere box, voor dezelfde prijs, met het échte wauw effect.

Kan ik heel goed begrijpen. Ik zag het filmpje van Tatanka als eerst en was toch echt onder de indruk. Eigenlijk zijn de effecten van 7 seconden tot ongeveer 24 seconden het enige wat me iets minder lijkt. Met een gegarandeerde 2019 batch voor 150€ ben ik toch ook wel heel tevreden. Na die 24 seconden zit ik te watertanden achter mijn beeldscherm. Tevens zijn er vrij weinig beelden beschikbaar van afgelopen oud en nieuw. Kortom we gaan het zien met oud en nieuw :)

Laatst bewerkt:
en weer een bevestigend filmpje dat ik een goede keus heb gemaakt om hem op de lijst te zetten:D:p

Ik ben voor dit jaar al 4x klaar geweest met bestellen, maar ik kon deze dus niet laten staan voor een mooie prijs. Inderdaad blij dat ik hem heb besteld als ik de straatfilmpjes zo zie.

Op de zijkant van de Armageddon staat 27,5kg. Zal wel zoiets zijn. Of zit er in de Triple een kilo minder kruit?

En om het nog vager te maken. Op de Triple X artikelpagina van deze winkel staat een brutogewicht van 33,5 KG. En bij het Duitse Pyroland staat er weer 25 KG. Snap er niks meer van.

Back
Bovenaan