Triple X

Lijkt langzamer

Hij is in dit filmpje inderdaad langzamer. Zelf heb ik met compounds vaak dat deze in de straat een stuk sneller gaan dan op productfilms. Ook als ik achteraf mijn eigen straatfilmpjes vergelijk met andere straatfilmpjes lijkt mijn versie vaak sneller. Heeft vast ook te maken met de manier van doorlonten. Denk zelf dus dat de 2019 en 2020 versie van de Triple X in de straat wel hetzelfde gaan doen.

Broekhoff is gewoon consistent met productie. Heb bij broekhoff en magnum eigenlijk nog (Bina) nooit productie verschil gezien tussen de batches in.

Nou na alle filmpje en reacties toch ook maar overstag gegaan om er 1 aan te schaffen. Ik ben benieuwd.

Straatfilmpje, lekker dicht erop dus je krijgt hem goed mee.

De mensen op de video vinden hem wel mooi geloof ik :D.

Best wel een beetje spijt dat ik deze toch niet in mijn collectie heb dit jaar. Ziet er echt dik uit op dat laatste filmpje.

Die foto's zijn niet goed voor mijn ogen! Ik ben bijna in staat doormiddel van het filmpje en de foto's om nog maar eens mijn budget te overschrijden :devil::D.

Ik zet m'n geld op deze bak, dat dit 'de beste dubbele compound van 2020' wordt :D

Met zoveel bestellingen kan dat haast niet anders haha.

Ik ben zo benieuwd hoe deze gaat presteren! Na die prachtige filmpjes is deze voor m’n gevoel nu al de topper van dit jaar voor mij.

Na het zien van het laatste straatfilmpje en dan die heerlijke foto's ben ik echt blij dat deze in de straat staat met oud en nieuw!

Back
Bovenaan