Waarschuwing voor opslag en afsteken vuurwerk

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ook in Leidschendam- Voorburg waren vannacht weer allerlei harde knallen van vuurwerk te horen. Dit was bijvoorbeeld om en rond het Koningin Julianaplein het geval. Hetzelfde gold ook voor sommige straten in Scheveningen. De politie blijft daarom waarschuwen dat het afsteken van vuurwerk is verboden. Hetzelfde geldt voor de opslag van illegaal vuurwerk.
"Illegaal zwaar vuurwerk ligt in veel gevallen gewoon opgeslagen bij mensen thuis", laat de politie eenheid Den Haag weten." Dat zorgt voor levensgevaarlijke situaties voor de omgeving. Zo troffen agenten in oktober na een tip via Meld Misdaad Anoniem 1.700 kilo illegaal vuurwerk aan in een woning in Nootdorp en opslagbox in Bleiswijk. In het Brabantse Dongen raakte gisteren een jongen zwaargewond door illegaal vuurwerk af te steken. Weet jij waar illegaal vuurwerk ligt of wordt verhandeld? Meld het bij de politie of bij Meld Misdaad Anoniem"

https://dagblad070.nl/Algemeen/waarschuwing-voor-opslag--en-afsteken-vuurwerk

jammer deze reacties...betreft gewoon een nieuwsbericht over vuurwerk en deze plaatsen wij altijd (positief of negatief). Als wij censuur gaan toepassen is het ook weer niet goed toch? :wink:

ach het gaat mij om de ongelijke toegang tot de media politie en anti club krijgen ongelimiteerd ruimte voor hun gospel.ik vind net als bij een strafzaak dat je niet hoeft Mee te werken aan je eigen ondergang.de anti club heeft toch genoeg blootstelling kranten Hart van Nederland rtl 4 nieuws etc en wij ????waar.je kan net doen of je journalist bent maar dit is een vuurwerk forum .er worden hier stukjes geplaatst waarbij leden en mods hun vraagtekens bij hebben(wbt waarheid)toch wordt het geplaatst.vooral stoort mij de regel waarbij gevraagd wordt om hulp agent te spelen mag ook anoniem .

jammer deze reacties...betreft gewoon een nieuwsbericht over vuurwerk en deze plaatsen wij altijd (positief of negatief). Als wij censuur gaan toepassen is het ook weer niet goed toch? :wink:

De reacties zijn zeker jammer, maar de inhoud en zorg zijn wel de ware realiteit.

Omdat je een vraag stelt, een antwoord.

Censuur op: lijstjes topics, collectie topics, buitenlandse winkels topics, media topic en topics die meer dan ‘25kg aanschaffen’ promoten, zou om het politie/justitie en de anti-vuurwerklobby minder makkelijk te maken, zeker heel goed en verstandig zijn.

Laatst bewerkt:
Vreemde opmerking. Ze plaatsen gewoon alle nieuws items omtrent vuurwerk zowel positief als negatief. Ik vind het wel fijn hoef ik niet alle andere nieuws sites te lezen

Zijn opmerking heeft exact dezelfde lading als jou opmerking.

Jij bent namelijk niet de enige die dat ‘fijn’ vindt.

Back
Bovenaan