Triple Melody [Compound]

Vuurwerkgigant Franeker
Wat mij opviel afgelopen jaar was dat je deze doos bijna nergens te koop zag. Dus de Riakeo verkooppunten hadden deze doos helemaal niet in het assortiment op sommige uitzonderingen na. Waarom zou dat zijn? En is al bekend of hij dit jaar wel in het Riakeo assortiment zit in NL? Misschien heeft iemand deze info..

Wat mij opviel afgelopen jaar was dat je deze doos bijna nergens te koop zag. Dus de Riakeo verkooppunten hadden deze doos helemaal niet in het assortiment op sommige uitzonderingen na. Waarom zou dat zijn? En is al bekend of hij dit jaar wel in het Riakeo assortiment zit in NL? Misschien heeft iemand deze info..
Hij zit niet in het assortiment van Nederland:) Ook dit jaar niet.

Er staan er nu toch 2 te koop bij Vathorst. Ik heb al iets teveel geld uitgegeven maar jij hebt geld zat geloof ik😉

Toch is het een raar verhaal. Wij hebben al meerdere berichten ontvangen met de vraag of wij deze dikke bak ook gaan verkopen. Eerder dit jaar hadden we daar al met de Importeur over gesproken. En door de diverse berichtgevingen en jullie vragen hebben we deze week nogmaals navraag gedaan bij de Importeur hoe het nu zit.

Wij hebben te horen gekregen dat dit artikel niet is toegestaan in NL en daarom niet voor NL in te kopen is en/of uitgeleverd zal worden. Vuurwerkfeestje loopt tegen dezelfde reactie aan, zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/threa...je-nl-roosendaal.1799983/page-27#post-1895207

Triple Melody reactie VWfeestje.png

Back
Bovenaan