Triple Layer

er is geen enkele cake op de markt die beter is tja kvind dit echt gedurft om dit te zeggen en ook ik ben erg benieuwd wat deze cake van bijna 90 euro ons te bieden heeft. want gert wil het toch ff melden, je vergeet dat er ook iets bestaat als doorlonten van 2 of 3 goedkope cakes waardoor kans groot is dat het resultaat mooier is dan 1 cake van bijna 90 euro die de mooiste cake van nl moet zijn. maar ben erg benieuwd

Volgens mij vergeet hij dat niet... De uitspraak gaat over één cake, dus als je meerdere cakes door lont gaat de uitspraak al niet meer. Denk ook dat de gemiddelde consument geen cakes door gaat lonten.

Wie weet is het een prachtige cake (de mooiste... tja, dat kun je niet zeggen, aangezien smaken verschillen), dan nog is €90 te veel.

Volgens mij vergeet hij dat niet... De uitspraak gaat over één cake, dus als je meerdere cakes door lont gaat de uitspraak al niet meer. Denk ook dat de gemiddelde consument geen cakes door gaat lonten.

Wie weet is het een prachtige cake (de mooiste... tja, dat kun je niet zeggen, aangezien smaken verschillen), dan nog is €90 te veel.

Ik bedoelde dat je toch waarschijnlijk goedkoper een mooier effect krijgt als je bijvoorbeeld 2 of 3 goedkope cakes combineerd/doorlont. maar k oordeel niet ben benieuwd naar t filmpje

Hmm, ben heel benieuwd hoe hij morgen in werkelijkheid is op de demo, zo op film vind ik hem net niet helemaal top overkomen.

Hmm, ben heel benieuwd hoe hij morgen in werkelijkheid is op de demo, zo op film vind ik hem net niet helemaal top overkomen.

Het is een cake die max 50-55 euro mag kosten, meer niet.
Sorry dat ik niet HD film maar zo'n camera moet ik nog aanschaffen.

Als dit dat ding is wat de mooiste cake van de markt moet zijn, zal ik toch wel iets gemist hebben ...

Gerts kijk op mooiste is waarschijnlijk zo, de cake waar je de meeste winst op kunt maken vind hij het mooist.

Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.
Het is een leuke cake, maar 87,50 voor een cake met veel palms erin? Nee dat effect hebben ze nu al genoeg toegepast in proline cakes. Hoewel de cake in het echt veel beter zal zijn dan op de filmpjes, ben ik er niet van overtuigd.

Haha en deze moet dan 87 euro kosten? Ik denk dat iedereen al van het filmpje kan oordelen dat een karton Buurtassortiment beter zal lopen......

Ik hoef al het bovenstaande niet te herhalen, maar eerlijk gezegd vind ik het wel één van de betere nieuwe producten als ik puur op de uitwerking af ga.

Eén van de betere nieuwe producten van GBV/WECO in het algemeen ja, dat wel. Tot je de prijs ziet. Tragisch gegeven trouwens, dat dit één van de weinige nieuwe producten van dit bedrijf is dat aardig is (zonder naar de prijs te kijken). Snap geen bal van zo'n importeur als dit.

Ik heb deze pot net in het echt gezien (de dummy dan)..Wat een klein ding zeg! Ik vraag me toch echt af waar de prijs op gebaseerd is. Ok, het heeft een ronde vorm, maar die zal evenveel ruimte in beslag nemen als een vierkante pot. Qua hoogte valt het ook wel mee.

hey, demofilmpje is foetsie door de reset! Niet dat die zo flatteus was...deed 't beeld over de cake nóg minder goed...

+ http://www.youtube.com/watch?v=WShe3nMZ21o" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=WShe3nMZ21o"> http://www.youtube.com/watch?v=WShe3nMZ21o" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat moet ik hierover zeggen?

Het enige positieve is het begin met het fonteintje dat ontaard in een soort luchtdoelartillerie vuur. Verder is er een veels te korte tijdsduur, zijn het magere standaard effecten en is dit ding veels te duur voor wat het biedt.

Het had voor die prijs beter drievoudige leugenaar kunnen heten.

:bye:

De topper van 2011?

Ik heb al een zaak gezien die hem al voor onder de €70,- aanbied.
Die kiezen nu al eieren voor hun geld lijkt het wel.

Back
Bovenaan