Triple Layer

Hier een foto!

wgpwug.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Begin van dat filmpje lijkt wel alsof iemand aan de diarree is xD

Alles boven de 50 euro komt er sowieso niet in.

Vind de pot qua lay out er niet uit zien.

Vind het echt een mooie cake, en als ze op deze weg verder gaan gaat het goedkomen!
Alleen de prijs moet dan ook goed zijn, en die is echt te hoog! Max 50 euro, en dat moet ook haalbaar zijn.
Volgens mij zijn de winstmarge voor de winkeliers bij gbv gewoon heel hoog, anders waren er niet zo veel dealers geweest.

eerlijke mening?
Kom-tie -dan -he:p

Het crackling fonteintje is leuk.(niets bijzonders)
Dan het knal salvotje:
Die klinkt niet onaardig (had zelf liever zuivere ti gezien dan die gekleurde sterren) maar ieder zijn keus.
Dan volgen er een paar prachtige crowns na coulour tips!
Daar kan ik niets op aan merken.
Dan volgen er rode afgewisselt met zilveren palmen of wave's.
Ik ben er nog steeds niet uit!!
zo slecht!!!
Het efect komt klein over.
redelijke burst maar belaberde versprijding.
slecht uitgewerkte palmen of wave's.
Dan volgt de finale met weer een salvo knal schoten met verloren sterren.
(weer liever ti gezien)

Al met al voor 30 euro was het een leuke geweest.
Voor 50 euro was het een matige cake geweest met een leuke afwisseling.

Dan de advies prijs:
Fcnkg 87.50 euro..:bonk:
Zijn ze helamaal gek!!

Daar koop ik zelfs bij GBV/Proline zelf nog mooiere cakes voor!
(BV best of 7 rows + nog wat leuks +meestal gratis cake bij een bestelling)

Kom op zeg dit kan niet ano 2011
Ik zeg boycotten deze firma:wink:

@ Denjo ja dat klopt idd sorry.
zelfs niet bij andere importeurs.
Wat is een wodka Blue van Bon Fireworks tog lelijk vergeleken de Triple layer.
wat is de Panter van Wolf tog slecht vergeleken de Triple layer.
Wat het XXL buurd-ass van Rubro tog matig van effect vergeleken de Triple layer.
En nog niet ge sproken over de FireFlower van Royal Fireworks, wat een bagger vergeleken de Triple Layer.:bonk:

Ja ja er is niets zo goed als de Triple Layer.
En ag die 87.50 is niets joh!
bijna gratis:wink:

Gisteren gezien op de demo...Nja gezien... Het fonteintje ging aan, toen duurde het een halve minuut tot de eerste ring afging, vervolgens 2x de palms gezien en dat was het. Daar zou je dan 87,50 voor moeten betalen..Ok, het is maar 1 cake maar toch.

Maar nu staan er al 4 filmpjes hier, met elk een andere volgorde lijkt het wel.. zitten er 2 lonten aan waardoor je op het ene filmpje begint met de finale en andersom? Ik kwam hier in dit topic omdat dit het slechtste product zou zijn (of in ieder geval een kanshebber) van 2011, maar ik vind het wel mee vallen. Tuurlijk, de prijs is absurd hoog, maar ik heb de combinatie van een voortdurende fontein, snelle serie schoten en dan weer op normaal tempo niet veel vaker gezien. De effecten op Marc87 z'n film vind ik het mooist overkomen met de crowns met coloured tips..

Maar nu staan er al 4 filmpjes hier, met elk een andere volgorde lijkt het wel.. zitten er 2 lonten aan waardoor je op het ene filmpje begint met de finale en andersom? Ik kwam hier in dit topic omdat dit het slechtste product zou zijn (of in ieder geval een kanshebber) van 2011, maar ik vind het wel mee vallen. Tuurlijk, de prijs is absurd hoog, maar ik heb de combinatie van een voortdurende fontein, snelle serie schoten en dan weer op normaal tempo niet veel vaker gezien. De effecten op Marc87 z'n film vind ik het mooist overkomen met de crowns met coloured tips..

Cake is op zich niet heel slecht. Alleen heeft de cake palms die klein uitvallen (en tevens in veel potten van GBV terug komen) en een fontein die niet heel erg hoog gaat. Over de crowns kan ik niet oordelen daar deze op de demo niet uit de pot kwamen. Komt bij dat er nu al 3 of 4 verschillende versies zijn gezien. Wat is de goede? Wanneer de fontein tegelijk met de crowns en palms wordt geschoten is het nog een aardige cake. Komt echter de prijs nog bij van 87,50 en dat dit de topper van GBV zou moeten zijn.

Conclusie:
De prijs die je ervoor betaalt is véél té hoog. Vandaar een slechte cake naar mijn mening.

Bij de demo net kwam de fontein aan 't eind en een keihard salvo in 't begin...verkeerde lontje of foute productie? Bij Proline zou 't laatste me ook nog geeneens verbazen.

Maar goed, nog geeneens een heel onaardige cake doch met behoorlijk standaardeffecten. Voor €50 minder was 'ie nog wel aardig geweest maar ook voor die €40 had ik 'm nog laten staan.

Ze staken hem bovenop bij de fontein aan maar er gebeurde niets... daarna lont nummer twee die onderaan de pot zat en de cake ging achterstevoren de lucht in met de fontein als laatste... leuke pot maar veel te duur.

Deze cake gisteren 2 keer afgestoken en gefilmd. Ok er zit een dik prijskaartje aan, maar de cake is echt super mooi. Super lange tijdsduur, hele grote effecten en hele dikke versnellingen. Ik zal de filmpjes tzt wel online zetten. Maar dat Gert Breeschoten dit een topper heeft genoemd vind ik zeker niet onterecht. Mensen in de buurt reageren ook zeer positief en vroegen wat dit voor cake was.

Filmpje van bieb schept een hoop duidelijkheid.
Ik ben in het geheel geen Proline aanhanger , maar deze cake heeft wel (enige) potentie.
Effekten lijken op het filmpje ook behoorlijk fors.Tempoversnelling is niks mis mee,erg lekker.
Prijs / kwaliteitsverhouding is natuurlijk compleet zoek ,12 euro extra neerleggen en de Crystal Gold staat in de straat!.
Echter voor zo,n 25 euro in de OUTLET eind december 2012 zou ik deze wel kopen.

Ik vind het enige discussie punt aan deze cake de prijs, verder echt helemaal niks mis met deze cake. Rustige momenten, heftige momenten, snoeiharde burstknallen, grote boeketten, dikke salvo's noem maar op. Volgend jaar weer een kartonnetje voor mij

25 euro slaat natuurlijk nergens op, wat ik ook zei over de Monster Jam van Lesli, dit is exclusief vuurwerk en dat moet exclusief blijven door de prijs hoger te houden dan andere cakes. 90 euro is natuurlijk een uiterste, maar prijs van max 69 euro voor deze cake vind ik geeneens zo raar.

Het middenstuk is écht te saai! Daar had een salvo tussendoor gemoeten of op z'n minst een ander soort effect. Zo klopt de opbouw voor geen meter. D'r zitten wel verschillende snelheden in (langzaam en salvo) maar verkeerd gestructureerd. Moet zeggen dat hij op de Proline demo er als één der weinigen wel positief opviel. Maar ook €69 zou ik er niet voor over hebben, heel wat betere cakes voor die prijs. Sneu als dit voor zo'n lijn/importeur de topper moet zijn, dat is dan een toonbeeld van gebrek aan compositorisch visie en kunnen.

Een leuke cake.
Had deze cake door wolf geproduceert geweest had deze cake een prijs kaartje van maximaal 49.00 euro gehad.

Had deze cake bij Royal.... nee daar zou deze cake niet eens op de markt komen door gebrek aan creativiteit.

Ik vind het een aardige cake.
Maar niet speciaal.
Al vind ik de salvo's wel leuk.
Maar een prijskaart van 50euro of meer voor zo iets...
Nee echt niet!

Back
Bovenaan