Trinity [Nieuw 2022]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: CB20-052-21
Artikelnaam: Trinity
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1991 gram
Aantal Schoten: 210 schoten
Effectomschrijving: Trinity - Verbundfeuerwerksbatterie mit 210 Schuss und 1:25 Minuten Laufzeit

HIGH END! Die höchste Klasse von FIREevent. Diese Verbundfeuerwerksbatterien wurden mit viel Leidenschaft und Innovation entworfen. Lange Laufzeiten, überragende Farben, langanhaltende und brilliante Effekte überzeugen jeden Feuerwerksfan und die die es noch werden wollen.

All diese Artikel wurden aus dem Großfeuerwerksbereich heraus entwickelt und FIREevent wollte genau diese Emotionen in den F2 Bereich transferieren. Darum gibt es verschiedene Konzepte von Komplett Feuerwerken bis hin zum umwerfenden Finale. Es gibt mittlerweile ein umfangreiches Sortiment, welches wir stets ausbauen und verbessern wollen.

Die Linear ist eine speziell entwickelte Verbundfeuerwerksbatterie, welche es noch nie gegeben hat und so schnell auch nicht mehr gegeben wird. Durch innovative Entwicklung konnten wir die Brilliantheit und Ausdehnung der Effekte so maximieren, dass es ein unvergessliches Erlebnis wird und sogar Profi-Feuerwerke ins Staunen bringt.

Ideal für jeden Feuerwerksliebhaber und zu Anlässen die einzigartig werden dürfen, wie Hochzeiten, Geburtstage, Jubiläum, etc.

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 85sec
Stijghoogte:
Adviesprijs:

Trinity.jpg

Wij danken Fire-event voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Deze komt echt met kop en schouders boven de rest van de artikelen die ik tot nu toe gezien heb.
Mar dit is allemaal voor de Duitse markt bestemt neem ik aan.

Dit zier er wel goed uit. Mooi tempo en die snelle wisseling tussen shapes spreken me wel aan.

Staat in DE voor 190 dus wel stevig aan de prijs. Dit zal denk ik niet naar NL komen.

Dit zier er wel goed uit. Mooi tempo en die snelle wisseling tussen shapes spreken me wel aan.

Staat in DE voor 190 dus wel stevig aan de prijs. Dit zal denk ik niet naar NL komen.

Dat is voor Duitsland echt al een behoorlijk vet prijskaartje. Je wil dan niet weten wat hij in NL zou moeten kosten dan :sad:

Prachtig ding wel ja, mooi eens een lucht vol groene blinkers te zien, raar eigenlijk dat daar niet meer mee geëxperimenteerd wordt; luchten vol diverse single kleuren blinkers

Prachtig ding wel ja, mooi eens een lucht vol groene blinkers te zien, raar eigenlijk dat daar niet meer mee geëxperimenteerd wordt; luchten vol diverse single kleuren blinkers

Nee dat experimenteren zie je al jaren lang niet meer gebeuren en dat maakt alles allemaal zo het zelfde tegenwoordig. Vind ik soms echt jammer.

King of bling, argento

Of bedoel je zuiver 1 kleur in een product? Wordt met rood en geel/goud zat gedaan?

Ik zou juist een blok willen zien met enkel de finale schoten van King of bling. 3 salvos kleuren blink tegelijk.

De trinity ziet er goed uit. Persoonlijk had ik de finale ook gewoon de lucht groen gepompt. Crackling is er al genoeg.

Back
Bovenaan