[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er weinig vuurwerkwinkels zijn die de coronamaatregelen zó serieus nemen als jij! Heel mooi om je vorderingen te volgen :)
Stiekem hoop ik dat je komende maand keihard met acties gaat strooien, zodat ik ook wel jouw kant op móét komen :p

Heb je vragen over je bestelling of andere vragen? Wil je deze dan mailen naar info[at]vuurwerkvragen.nl.

Dan houden wij overzicht en proberen we nog sneller te antwoorden!

Alvast bedankt namens Team Vuurwerkstore Holten.

Inmiddels nog 10 dagen tot?? Tja... Wij laten ons ook verrassen :D

Wat we wel weten is dat onze winkel/showroom/belevingsruimte zo goed als volledig klaar en coronaproof is en vanaf buiten is ook al e.e.a. zichtbaar!

etalage6a.jpg

Wat een sfeervolle kiekjes van de winkel/showroom/belevingsruimte. Als die vermaledijde Corona niet zo welig zou tieren, zou ik alleen al langsgekomen om alles met eigen ogen te bewonderen. Toch eens zien dat ik je volgend seizoen in de mooiste toertocht van het jaar opneem. Succes met het uitleveren.

Hey Stefan,

Nog even een paar vraagjes?
- Is er bij de "Corona" looproute rekening gehouden dat de bestelling misschien niet in één keer te tillen is naar de auto? oftewel, kun je weer terug naar binnen?
- Indien dit niet mogelijk is, is er dan een steekwagen/kar beschikbaar?
- kun je met zijn tweeën komen(uit één huishouden) om het vuurwerk op te halen wanneer dit meer dan 25kg betreft?

Daarnaast hoop ik zeker nog wel op acties over 8 dagen :) spannend!

Hey Stefan,

Nog even een paar vraagjes?
- Is er bij de "Corona" looproute rekening gehouden dat de bestelling misschien niet in één keer te tillen is naar de auto? oftewel, kun je weer terug naar binnen?
- Indien dit niet mogelijk is, is er dan een steekwagen/kar beschikbaar?
- kun je met zijn tweeën komen(uit één huishouden) om het vuurwerk op te halen wanneer dit meer dan 25kg betreft?

Daarnaast hoop ik zeker nog wel op acties over 8 dagen :) spannend!

Stel: Een straat koopt samen vuurwerk in één bestelling. Dan is onze voorkeur dat alleen de besteller naar binnen gaat en dat de buurman/vrouw gelieve wacht in zijn of haar auto/voertuig. Als je een persoon uit hetzelfde gezin meeneemt dan mag je met maximaal 2 personen naar binnen.

De besteller kan dan vaker naar binnen lopen via de afhaalruimte om het vuurwerk op te halen en te verdelen in de auto van de besteller zelf en de auto van de buurman/vrouw i.v.m. de 25 kg. regel.

De afhaalruimte is dusdanig gemaakt dat zo een situatie mogelijk is.. Als je hiermee te maken krijgt dan krijg je op locatie te horen hoe het werkt.

Stel: Een straat koopt samen vuurwerk in één bestelling. Dan is onze voorkeur dat alleen de besteller naar binnen gaat en dat de buurman/vrouw gelieve wacht in zijn of haar auto/voertuig. Als je een persoon uit hetzelfde gezin meeneemt dan mag je met maximaal 2 personen naar binnen.

De besteller kan dan vaker naar binnen lopen via de afhaalruimte om het vuurwerk op te halen en te verdelen in de auto van de besteller zelf en de auto van de buurman/vrouw i.v.m. de 25 kg. regel.

De afhaalruimte is dusdanig gemaakt dat zo een situatie mogelijk is.. Als je hiermee te maken krijgt dan krijg je op locatie te horen hoe het werkt.

Precies wat ik wilde weten, super!

Onze tikkende tijdbom verslind graag het Coronavirus . Hopelijk vangt hij alles en kunnen we de bom af laten gaan bij onze eerste de beste vuurwerkshow.... Ooit ergens snel een keer...

Bestel je vuurwerk bij ons dan kun je de tijdbom de groeten doen!

#belevingsruimte #veeltebeleven

www.vuurwerkholten.nl

tijdbom.jpg

Oproep figurant voor promofilm

Er zullen binnenkort opnames worden gemaakt voor een promotiefilm van om en nabij 3 minuten van de winkel waarin de camera de ogen zijn van een klant om op deze wijze een duidelijk beeld te schertsen hoe wij de Coronamaatregelen op de vuurwerkverkoop toepassen en hoe een klant dit beleefd. Deze opnames worden gebruikt voor Social Media.

Nu is onze vraag of er totaal een 5 tal personen bereid zijn om als figurant op te treden. Dit is het idee:

- Je speelt als figurant een klant die de showroom bekijkt, vuurwerk koopt, in de afhaalruimte staat te wachten met een orderbon en/of de belevingsruimte 'beleefd'.
- De opnames vinden in de middag plaats op zondag 25 oktober in onze winkel te Holten.
- De opnames zullen om en nabij 3 uur in beslag nemen.
- Je krijgt een vergoeding in de vorm van een Vuurwerkbon t.w.v. € 40,00.
- Alles is uiteraard Coronaproof.
- De eerste 5 aanmeldingen zijn gelijk definitief. Daarna kom je op de reservelijst.
- Meld je aan door een mail te sturen KLIK HIER
- Je bent minimaal 18 jaar.

Opnames worden gemaakt door Moonwake:

Als figurant ben je één van de eerste personen die de belevingsruimte ook echt gaat beleven!

Alvast bedankt voor de aanmelding!

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkstore Holten

Stefan bedankt dat ik vandaag in jou filmpje mocht spelen.
Enorm genoten en super hoe jij de winkel hebt ingericht.
Nogmaals bedankt erg leuke middag gehad Niek

Stefan bedankt dat ik vandaag in jou filmpje mocht spelen.
Enorm genoten en super hoe jij de winkel hebt ingericht.
Nogmaals bedankt erg leuke middag gehad Niek

Hier sluit ik me bij aan. Stefan, je hebt een prachtige winkel en je enthousiasme is aanstekelijk! Het was een superleuke middag, ik heb genoten. Ben benieuwd naar het eindresultaat. De dames van Moonwake gaan er ongetwijfeld een mooie video van maken. Bedankt voor vandaag en tot eind december! Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan