Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij Luc de Bruijn Groenverzorging/Kerstbomen.
Aardige gast. Mooie nederlandse kerstbomen. De bomen staan zo opgesteld dat het net een bos is waar je in mag zoeken. Daar krijg je echt het kerstgevoel!
En dat soort bedrijven hebben de hele handel na de tering geholpen. De ikea s praxissen gamma,s. Die bomen worden massaal ingekocht en in oktober al uitgestoken en in de koelcel gedumpt.Ik koop hem altijd bij de IKEA voor een euro. Kost je 20 euro en dan krijg je er een bon van 19 euro bij. Ideaal!
En dat soort bedrijven hebben de hele handel na de tering geholpen. De ikea s praxissen gamma,s. Die bomen worden massaal ingekocht en in oktober al uitgestoken en in de koelcel gedumpt.
BIJ MIJ NATUURLIJK.Wat adviseer jij waar het best een boom te kopen?
BIJ MIJ NATUURLIJK.Moet je wel naar Nijmegen komen
en anders bij de gewone dorpse verkoper of de kwekerij. Doe het alsjeblieft niet bij die grote intratuins en bouwmarkten. Die hebben al genoeg kapot gemaakt voor de kleine ondernemers.
Mijn bomen komen uit veldhoven bij Eindhoven. Gewoon Nederlands product bij een boer uitgezocht. Die beste man heeft 300.000 bomen op zijn land staan. Altijd keus. Alleen de mooiste heb ik al. Heb ze in juni al uitgezocht![]()
Bij Luc de Bruijn Groenverzorging/Kerstbomen.
Aardige gast. Mooie nederlandse kerstbomen. De bomen staan zo opgesteld dat het net een bos is waar je in mag zoeken. Daar krijg je echt het kerstgevoel!
En als je je boom gevonden hebt dan boort hij er ook nog gratis een gat onderin voor de easyfix standaard(die hij ook verkoopt!) en doet hij hem ook nog gratis in een net!(wel zo netjes en geen zooi in je auto!)
Bekijk bijlage 56388
Bekijk bijlage 56390