Treasure Island

Ik heb contact opgenomen met BonFireworks, onderstaand is het geruststellende antwoord dat ik ontving. :)

Beste,

Wij hebben inmiddels veel van deze nieuwe geschoten en ook op film gezet deze vergeleken met de film van vorigjaar,
wij zijn tot de conclusie gekomen dat er niet veel veranderderingen te zien zijn.
Het goud is zelfs voller dan vorigjaar, wat ook naar onze wens is geproduceerd.

Met vriendelijke groet,

Frits Pen
Dream Fireworks Entertainment BV
Enschede

Misschien zoals ik op FPM las beelden jullie je te mooien dingen in van vorig jaar. In je gedachten print je vaak iets mooier in dan het is ;) wacht maar tot je er een meter of 6 van af staat dan valt het best goed. En 2010 was zover ik gehoord had zo goed als compleet uitverkocht dus moet bijna zeker weten wel 2011 zijn,

Ik heb er nog een van 2010 liggen en heb tevens een nieuwe besteld, waarschijnlijk dus een 2011 dat ik ga krijgen.. Ik kan het dan wel vergelijken en hier mijn mening neerzetten. Maar zal dan wel misschien niet meer nodig zijn..

Afgelopen week gezien. En ook een mede fora ganger van mij bij Isandra vuurwerk. En was ietsje minder maar niet veel minder dan vorig jaar!!

Misschien zoals ik op FPM las beelden jullie je te mooien dingen in van vorig jaar. In je gedachten print je vaak iets mooier in dan het is ;) wacht maar tot je er een meter of 6 van af staat dan valt het best goed. En 2010 was zover ik gehoord had zo goed als compleet uitverkocht dus moet bijna zeker weten wel 2011 zijn,

Dat vind ik nog wel het slechtste excuus wat ik gehoord heb tot nu toe. Ik weet toch zeker wel wat ik mooi of niet mooi vond...
Ik heb twee stuks besteld. Ze gaan vanaf de 29e gewoon lekker bij de verwarming. Ik vertrouw er op dat ze het gewoon weer lekker doen :)

Haha Wat een verhaal,dat beweren ze zeker bij de gorgeous ook?Weet echt wel wat ik zelf heb gezien afgelopen jaar en wat ik nu zie.

Edit: Dat ze misschien wat vochtig zijn,dat ze daarom minder presteren kan ik nog begrijpen.:)

Haha Wat een verhaal,dat beweren ze zeker bij de gorgeous ook?Weet echt wel wat ik zelf heb gezien afgelopen jaar en wat ik nu zie.

Edit: Dat ze misschien wat vochtig zijn,dat ze daarom minder presteren kan ik nog begrijpen.:)

Vorig jaar was hetzelfde verhaal met de demo's, maar presteerden ze wel goed in de straat. Laten we hopen dat het inderdaad om vocht gaat.

volgens mijn dealer heeft Bonfire alles vorig jaar laat binnen gekregen,en dat is de voorraad voor 3 jaarwisselingen en zijn uiteraard alleen de nieuwe producten dit jaar binnengekomen.

Ik heb nog steeds de volle vertrouwen in deze cake. Ik denk dat het inderdaad om vocht ging want dit heeft zeker een bepalende factor in hoe goed effecten over komen. Ik heb deze dit jaar 5x besteld. een keer voor gewoon los te schieten en vier voor in mijn finale projectje (word mooi:)!) en zodra ik ze binnen heb gaan ze bij mij ook gelijk lekker bij de verwarming.

Effecten blijven lang hangen, jammer dat ik er weinig goud in kan vinden maar vind het alsnog een topper van een batterij! Komt er dit jaar een paar keer gelukkig.

Wat een prachtige cake blijft dat toch deze Treasure Island, zo te zien op het filmpje van smilli presteerd ie weer als vanouds.

Nu maar hopen dat dit idd de 2011 versie is.

Mooi filmpje smilli. Net als de andere filmpjes van Bonfireworks. Hij blijft toch wel erg gaaf. Heb de Gorgeous ook maar ga ervoor zorgen dat deze ook in mijn straat komt.

Zoals ik beide cakes op de demo zag vond ik de gorgeus veel beter presteren.
het tempo was beter en het goud bleef vele malen langer hangen. Neemt niet weg dat de treasure island ook gewoon goed was.

Back
Bovenaan