edraketvuurwerk
VWC lid
Dank je wel ruben voor de tip
ik leer steeds meer zo haha
ik leer steeds meer zo haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste,
Wij hebben inmiddels veel van deze nieuwe geschoten en ook op film gezet deze vergeleken met de film van vorigjaar,
wij zijn tot de conclusie gekomen dat er niet veel veranderderingen te zien zijn.
Het goud is zelfs voller dan vorigjaar, wat ook naar onze wens is geproduceerd.
Met vriendelijke groet,
Frits Pen
Dream Fireworks Entertainment BV
Enschede
Ik heb contact opgenomen met BonFireworks, onderstaand is het geruststellende antwoord dat ik ontving.![]()
Misschien zoals ik op FPM las beelden jullie je te mooien dingen in van vorig jaar. In je gedachten print je vaak iets mooier in dan het iswacht maar tot je er een meter of 6 van af staat dan valt het best goed. En 2010 was zover ik gehoord had zo goed als compleet uitverkocht dus moet bijna zeker weten wel 2011 zijn,
Haha Wat een verhaal,dat beweren ze zeker bij de gorgeous ook?Weet echt wel wat ik zelf heb gezien afgelopen jaar en wat ik nu zie.
Edit: Dat ze misschien wat vochtig zijn,dat ze daarom minder presteren kan ik nog begrijpen.![]()
Vorig jaar was hetzelfde verhaal met de demo's, maar presteerden ze wel goed in de straat. Laten we hopen dat het inderdaad om vocht gaat.