Treasure Island

2011 versie is echt bagger...
**filmpje**

Ben ik dan de enige die 'm op het filmpje echt niet heel slecht vind?:shocked:
Van wat ik zo zie kan ik opmaken dat er met de burst en boeketgrootte niets mis is. Blinkers komen mooi uit, alleen het goud is lastig te beoordelen op film omdat dit minder duidelijk te zien is.
Ik heb er 2 besteld en laat ze nog even staan. Volgende demo's zullen uit moeten wijzen of dit gerechtvaardigd is.

Ben ik dan de enige die 'm op het filmpje echt niet heel slecht vind?:shocked:
Van wat ik zo zie kan ik opmaken dat er met de burst en boeketgrootte niets mis is. Blinkers komen mooi uit, alleen het goud is lastig te beoordelen op film omdat dit minder duidelijk te zien is.
Ik heb er 2 besteld en laat ze nog even staan. Volgende demo's zullen uit moeten wijzen of dit gerechtvaardigd is.

Blijft niet meer zo hangen als voorheen volgens mij.
Ach, wie weet is hij met oud en nieuw weer super. Elk jaar is het tijdens de demo's niks van Bon, en dan met oud en nieuw is iedereen weer enthousiast :bonk:

Als die van mij dit jaar ook zo is als op het filmpje van Steef, dan kunnen ze een dikke klacht verwachten. We kopen ze toch op basis van filmpjes en ervaringen van vorige jaren....

Zoals pyroguy al zegt vorig jaar was er ook een hele discussie.Achteraf bleek er niks aan de hand en waren de cakes nog steeds zeer mooi.Laten we gewoon even afwachten.

Ik kan me vorig jaar nog goed herinneren, dat ging toen precies hetzelfde.
Op de demo's viel veel vuurwerk van Bonfireworks tegen, waaronder ook deze, maar toen bij O&N was hij gewoon geweldig.

Bij zowel deze als de Midnight delight vond ik de ondersteunende kleuren erg matig. Bij midnight delight waren rood blinker zeer matig en bij deze cake hetzelfde probleem helaas.

Staat dan weer tegenover dat het multicolor peony van midnight delight en city lights aan de verwachtigen deden. Dragon Balls was gewoon wél absurd goed. Qua spreiding, kleur en cracklink super.
Outrageous was minder, maar die sprak mij toch al niet aan. Wodka blue weet ik niet eens te herinneren. Zal wel komen doordat ik te druk aan het ***len was met Torrr en Myrte.

De Thundertail was traag en minder hard dan anders.

Earcatcher achterlijk hard.

Kortom: kwaliteit is erg wisselvallig dit jaar.
Meneer Pen, doe hier aub eens wat aan!

Mocht het zo zijn dan is dit wel een zeer grote domper, zoals Sh0ck al zei hebben de meeste hun bestelling gedaan op basis van voorgaande jaren. En ik zie het als verantwoordelijkheid van een bedrijf voor kwaliteitsgarantie te zorgen. Maar zoals het er nu naar uitziet heeft BonFireworks gekozen voor de makkelijke weg, namelijk kwaliteitsintering vanuit een commercieel motief. En dit is een kwalijke zaak die de reputatie van Bon voor mij in ieder geval schaadt. Zag Bon toch als een betrouwbaar bedrijf.
Maar blijkbaar zijn ze toch deze weg ingeslagen, enkel vanwege het kostenaspect, een andere reden zou ik niet kunnen bedenken. Dit geldt niet alleen voor de TS volgens mij ook voor andere producten. Erg jammer!

Hopelijk ben ik te voorbarig geweest met deze conclusie en blijk ik er helemaal naast te zitten! :)

lees nu ook de andere reactie van demo,s vorig jaar laten we dat maar hopen. xD Het zal allicht beter zijn dan je voor de zelfde prijs bij proline lesli enz.

Vorig jaar 2 TI afgeschoten.. Goh wat waren die boeketten groot zeg en bleven lang hangen, leek wel een legale skygarden van bonbridge :)
Hoop niet dat ze teveel aan geknutseld hebben want dat zou zeker een domper zijn.
Als ze dat toch wel gedaan hebben dan zal het wel met besparingen te maken hebben. Meer kan ik niet bedenken.
We wachten wel af..

De bovenste nieuw wat aardig zeker is. Al hoop ik omdat ik hier lees dat het vorig jaar op demo,s ook ***** was. Dat hij gewoon net als vorig jaar bij iederéén bevalt. En beter is dan op demo wat vorig jaar ook bleek zo aan de reactie,s te lezen ( jammer dat mij dealer voor de zekerheid geen 2010 versie meer heeft maar ik heb er vertrouwen in. Me Grootste cake was ooit 250 gram a 17.50 dus flink tegen vallen gaat moeilijk als je een meter of 6 ervan af staat.

Omdat ed raket apeldoorn 5 jaar bestaat
hebben wij de treasure island in de aannieding voor 20,95

omdat wij het de mooiste cake vinden hebben we een eigen label laten maken met ons logo erop weer even een keer wat anders

Omdat ed raket apeldoorn 5 jaar bestaat
hebben wij de treasure island in de aannieding voor 20,95

omdat wij het de mooiste cake vinden hebben we een eigen label laten maken met ons logo erop weer even een keer wat anders

Inderdaad een leuk initiatief. En gefeliciteerd met het vijfjarige bestaan natuurlijk!

Hopelijk is de Ed Raket Treasure Island gewoon zoals wij hem gewend zijn :)

Ach ja lees de reactie,s van vorig jaar ook iedereén twijfelde en 1 januari zei iedereén hij was geweldig laten we dit weer hopen klaar. En anders is het dag Bon xD

ons is gezegd dat de treasure island weer top is dit jaar
want wij zetten niet zomaar onze naam op een cake alleen op een topper
jammer dat ik niet weet hoe ik hier een foto kan plaatsen want wij vinden hem erg leuk geworden dan kon ik hem even laten zien
maar iedergeval bedankt voor de felicitaties
product_5651.jpeg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan