Treasure Island

Gister deze cake, de 2011 versie, afgeschoten hier in de straat en hij was gewoon weer erg mooi. Wist nog dat ik vorig jaar de 2011 versie schoot na de 2009 versie en daar werd je gewoon getreurd, zo goed was de 2009 versie. Echter gister dan de 2011 versie alleen afgeschoten en dan is het echt een prima cake voor het geld. We weten ook niet of de 2012 versie nog verbeterd is, maar ik weet wel dat deze zijn aanschafgeld waard is!

Hier filmpje van gister:

(HD)

Geweldige cake, gister avond af gestoken als startsein voor het stoken en ze gingen weer uit hun dak (is ook wel te horen op het filmpje, let niet op die gekken op de achtergrond :wink:) Was overigens de 2011 versie dacht ik

Gisteren de 2012 versie per 10 geschoten samen met 2x de great wall of china.. Wat een schitterend geheel was dit!
Helaas niet kunnen filmen door 't weer, waar ik behoorlijk van baal.. Maar t was wel erg gaaf! De treasure island was weer n prima cake waarvan de effecten tot dicht bij de grond kwamen! Topper!

ik lees het topic van bonfireworks net door, klopt het dat de producten met een oranje labels ( ik heb het over de Amazing Memories en de Screaming Heaven)omlabelingen zijn? zo ja, presteren ze dan nog wel hetzelfde?

On-topic: Mike, bedankt voor je reactie, oke ik koop hem wel voor die prijs kan het toch niet mis zijn.

ik lees het topic van bonfireworks net door, klopt het dat de producten met een oranje labels ( ik heb het over de Amazing Memories en de Screaming Heaven)omlabelingen zijn? zo ja, presteren ze dan nog wel hetzelfde?

On-topic: Mike, bedankt voor je reactie, oke ik koop hem wel voor die prijs kan het toch niet mis zijn.

Voor de 15 euro is het echt een prima cake. Normaal zijn de cakes met effecten als de treasure met ook de mines snel tegen de 30/40. Dus dit is nog een koopje!

Dit was toch het label van het eerste jaar dat de treasure island uitkwam?

Wat ik weet is dat ze in het productiejaar het best presteerde.

toevallig met de label genaamd ED RACKET? had in sommige kartonnen de normale zitten in 3 had ik ed racket volgens mij intratuin label.

topper van de avond,had er 2 voor 30 euro!
de effecten waren echt niet normaal groot en iedereen die mee keek van kleine neefjes en nichtjes tot mijn opa en oma zeiden allemaal om elk schot 'wow' 'woah' filmpje volgt en volgend jaar zeker weer!

Filmpje van de Treasure Island O&N 2013-2014

+ http://www.youtube.com/watch?v=JoPZ9HzLfx0" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=JoPZ9HzLfx0"> http://www.youtube.com/watch?v=JoPZ9HzLfx0" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

ik had de treasure island gekocht voor 15 euro bij ed raket, deze pot had ook de wikkel met het opschrift ed raket erop, maar wat een mooie pot voor dat geld zeg, vooral de uitwerking met de rode blinkers erin waren gigantisch, niet alleen erg breed, maar viel bijna door tot aan de groot, in 1 woord, erg mooi en als ik hem volgend jaar weer kan krijgen bij ed raket, dan zekers weer ;)

Back
Bovenaan