Treasure Island

Ik ben ook zeer positief over dit product van Bonfireworks. Ik had totaal 2 stuks Treasure Island in mijn show verwerkt, deze gingen te gelijk het luchtruim beschilderen. Wat gelijk opvalt is de goeie mines die hierbij in zitten. Deze verlichtte de hele omgeving waar hij stond, daarboven nog wat prachtige gouden boeketten. De boeketten zelf waren zeer goed gevuld, maar niet heel groot. Vergeleken met andere cakes die ervoor en erna kwamen waren deze het minst groot, maar zeker niet minder mooi.

Ik heb 2 van deze verwerkt in een gouden finale, in combinatie met 5 keer de weco carat / Phoenix, en vond m er niet echt bovenuit springen. Wat voor mij in eerste instantie wel de reden was om ze aan te schaffen.

Zo op zichzelf is het een mooie cake, en komt ie ook het best tot zn recht. Maar wanneer je op zoek bent naar cakes voor een gouden chaos, zijn er goedkopere alternatieven.

Egt een topper deze cake hierbij mijn filmpje helaas was er wel veel mist, maar de effecten blijven gewoon super groot.

Let op er schiet een 2e cake doorheen...van de buurman..
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Qua aantallen de best verkochte Bonfireworkscake in onze winkel, kartons tegelijk uiteraard verpakt in draagtassen van 10kg.:)

Zo op zichzelf is het een mooie cake, en komt ie ook het best tot zn recht. Maar wanneer je op zoek bent naar cakes voor een gouden chaos, zijn er goedkopere alternatieven.

Noem mij eens een paar leuke alternatieven op dan.
Want dit was de een van de beste gouden rakkers die ik dit jaar geschoten heb.

15,5 of 16 centimeter zelfs!

img00086201102161826.jpg

Kleine cake, grootse uitwerking.

Hier zes van deze rakkers in w shape met in het midden drie city lights ook van bon!

Toppers voor weinig

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vonden jullie deze cake beter dan de Golden willow of de Bocrade crown ?

Zit te twijfelen tussen wodka blue, golden willow, bocrade crown en deze.

Zeker deze. De effecten van de Golden Willow/ Brocade Crown zijn niet mooi rond, eerder chaotisch wat het effect weer leuk maakt. Ook zijn ze kwa timing instabiel.

Als bijvulling op mij vorige bericht: Wat is de kartoninhoud van deze cake? Ik had namelijk 8 cake's van golden willow en bocrade crown op me lijstje gezet maar die heb ik maar geschrapt en twijfel over een karton van deze cake.

Prachtig filmpje Phyrex! Laat precies zien waarom de Treasure Island zo'n topper is. Voor mij de mooiste cake die in NL te krijgen is. Dikke mijn, grote boeketten. Heb hem nu twee jaar gehad en komt er absoluut weer een paar keer bij dit jaar. Dit kan dus ook met 15 gram, en dan ook nog maar 25e.

Dit blijft toch echt een vette vak zeg. Heerlijk.
Deze staat dit jaar ook weer bij mij voor de deur. Een cake van dit formaat en deze prijs mag niet ontbreken.
greetzz

Back
Bovenaan