Transbomber

Haha helemaal correct, gaat helemaal goedkomen morgen, geen zorgen ;) Enige tip die ik nog heb is zorgen dat je de lonten die je aan elkaar verbindt tussen de cakes stopt (en er dus niet bovenuit laat steken)

Leuk om te lezen. Kan me nog wel herinneren dat ik mijn eerste doos moest doorlonten. Wat een onzekerheid en onkunde was dat. Na een aantal lukt het je met twee vingers in de neus :)

Nou,..net mijn TB opgehaald, zie plaatje,...een 2017 versie.
Cakes zitten lichtjes vastgelijmd maar zijn makkelijk los te maken.
Maar cake is helaas NIET voorzien van het zg Rubro systeem,....:-(
Zie op de hoeken nl geen bosjes lonten o.i.d....:-(

Ik durf het bijna niet meer te vragen maar is toch noodzakelijk wil dit morgen goed gaan zoals het moet.
Wat moet ik doen ( n.a.v.) wat jullie beoordelen op de foto van de TB om deze achterelkaar af te laten gaan?,..en staan de afzonderlijke cakes goed?

Muchas Gracias vast!!Bekijk bijlage 36591

Het zijn ook geen bosjes lont dat je ziet. Je moet in de hoeken (bij het hoofdlont en het reservelont) voorzichtig het karton/papier een beetje weghalen. Dan zie je (als het goed is) op een gegeven moment 6 lonten naast elkaar.
Is dit niet aanwezig, dan heb je inderdaad niet het Rubro doorlontsysteem.

Haha helemaal correct, gaat helemaal goedkomen morgen, geen zorgen ;) Enige tip die ik nog heb is zorgen dat je de lonten die je aan elkaar verbindt tussen de cakes stopt (en er dus niet bovenuit laat steken)

Hè man!,

Dank voor je reply.
Goede tip ook!,.....dacht al ‘als dat geknoop allemaal boven die tubes komt te zitten dan lijkt me dat niet handig’,...en verstandig:-)
Morgen ga ik ermee aan de slag,..plaats dan nog wel ff een plaatje.

Het zijn ook geen bosjes lont dat je ziet. Je moet in de hoeken (bij het hoofdlont en het reservelont) voorzichtig het karton/papier een beetje weghalen. Dan zie je (als het goed is) op een gegeven moment 6 lonten naast elkaar.
Is dit niet aanwezig, dan heb je inderdaad niet het Rubro doorlontsysteem.

Heb dit bij één box gecheckt en daar zag ik geen rijtje van meerdere lontjes.
Maar ga er morgen mee aan de slag, en dankzij al jullie fantastisch hulp en tips gaat dat wel lukken nu!

Wat een verschillen in al die Rubro boxen.. De ene is strak vastgelijmd de ander half.. De ene heeft daarbij het compoud systeem en de ander weer niet. Daarom gewoon in alle gevallen alles losgepeuterd en onderaan doorgelont dan is het iig altijd goed! En een hoop snelont erbij voor nog wat eigen projectjes ��

117A66D2-C50E-47E4-9D6A-972A7F8EDCDF.jpg

9436EE60-1107-4869-B3E4-1C47C2971D46.jpg

Heb zelf nog de 2016 versie. Even gecontroleerd of alle lontjes op de goede plekken zaten door het papier een beetje weg te trekken. Alles zat op de goede plek, dus heb verder niks meer doorgelont. Ben benieuwd. Resultaat wordt uiteraard geüpload :)

Dit jaar nog 2x een 2016 versie weten te bemachtigen, erg blij mee. Maar bij thuiskomt bleek er bij een cakebox 2 Rumble in the Jungle cakes in te zitten, bij de andere cakebox zat er één Rumble in the Jungle cake in. Erg matig, aangezien ik de Rumble zelf ook al 2x heb.. Wat is dat toch met Rubro..

Dit jaar nog 2x een 2016 versie weten te bemachtigen, erg blij mee. Maar bij thuiskomt bleek er bij een cakebox 2 Rumble in the Jungle cakes in te zitten, bij de andere cakebox zat er één Rumble in the Jungle cake in. Erg matig, aangezien ik de Rumble zelf ook al 2x heb.. Wat is dat toch met Rubro..

Dit was vorig jaar idd ook het geval bij meerdere. Alleen de goudcake ontbreekt dan waarsch en zijn nu die blauwe boeketten

ik heb beide versies 2016 en 2017 beiden waaren gewoon doorverbonden met het rubro systeem.

Ik heb het karton van de lontjes weg gehaald en de lonten nog fysiek verbonden, daarna alle cakes strak tegen elkaar geplakt.

Ik ben vandaag in de weer geweest met het prepareren van mijn boxen en projectjes en dan kom je soms aparte dingen tegen.. Zoals een (niet de :tongue2:) transbomber waarbij alleen cake 3 en 4 de snellontjes aanwezig waren. Sta je toch raar te kijken als je daar met O&N pas achterkomt.

misschien dat het allemaal wat minder perfect is afgewerkt in china door tijds druk om het spul maar op tijd in nederland te krijgen . maar je ziet het vooral bij rubro/mania dit jaar
erg jammer normaal altijd ook bij hun alles netjes op orde

Back
Bovenaan