Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou,..net mijn TB opgehaald, zie plaatje,...een 2017 versie.
Cakes zitten lichtjes vastgelijmd maar zijn makkelijk los te maken.
Maar cake is helaas NIET voorzien van het zg Rubro systeem,....
Zie op de hoeken nl geen bosjes lonten o.i.d....
Ik durf het bijna niet meer te vragen maar is toch noodzakelijk wil dit morgen goed gaan zoals het moet.
Wat moet ik doen ( n.a.v.) wat jullie beoordelen op de foto van de TB om deze achterelkaar af te laten gaan?,..en staan de afzonderlijke cakes goed?
Muchas Gracias vast!!Bekijk bijlage 36591
Haha helemaal correct, gaat helemaal goedkomen morgen, geen zorgenEnige tip die ik nog heb is zorgen dat je de lonten die je aan elkaar verbindt tussen de cakes stopt (en er dus niet bovenuit laat steken)
Het zijn ook geen bosjes lont dat je ziet. Je moet in de hoeken (bij het hoofdlont en het reservelont) voorzichtig het karton/papier een beetje weghalen. Dan zie je (als het goed is) op een gegeven moment 6 lonten naast elkaar.
Is dit niet aanwezig, dan heb je inderdaad niet het Rubro doorlontsysteem.
Heb dit bij één box gecheckt en daar zag ik geen rijtje van meerdere lontjes.
Maar ga er morgen mee aan de slag, en dankzij al jullie fantastisch hulp en tips gaat dat wel lukken nu!
Dit jaar nog 2x een 2016 versie weten te bemachtigen, erg blij mee. Maar bij thuiskomt bleek er bij een cakebox 2 Rumble in the Jungle cakes in te zitten, bij de andere cakebox zat er één Rumble in the Jungle cake in. Erg matig, aangezien ik de Rumble zelf ook al 2x heb.. Wat is dat toch met Rubro..
Dit was vorig jaar idd ook het geval bij meerdere. Alleen de goudcake ontbreekt dan waarsch en zijn nu die blauwe boeketten
Hier 2017 versie, zonder rubro systeem, lijkt wel alsof de afwerking ook wat minder is voor me gevoel.