Cees van der Horst Breda

bij betaalmethode contant staat overigens:

LET OP: U moet uw bestelling binnen 5 dagen na besteldatum betalen anders wordt uw bestelling geannuleerd!

Uiteraard kunt u uw bestelling ook in de winkel betalen.
Het adres:

Bredavuurwerk
Weidehek 2
4824 AS Breda
is dus niet mogelijk pas cash te betalen bij afhalen begrijp ik tenzij je in de buurt woont?
was anders wel mooi geweest aangezien de kerstbonus weer binnen is dan heheh

bij betaalmethode contant staat overigens:

is dus niet mogelijk pas cash te betalen bij afhalen begrijp ik tenzij je in de buurt woont?
was anders wel mooi geweest aangezien de kerstbonus weer binnen is dan heheh

Klopt, de betaling moet voorafgaand bij het ophalen binnen zijn. We kunnen eventueel iets afspreken voor een ruimere termijn als dat beter uitkomt?

Gisteren besteld hier :) Ben er nog nooit geweest maar die prijzen gaan niet snel overtroffen worden. Daarnaast enkele super producten dus ik heb na een tijdje puzzelen een bestelling de deur uit gedaan. Complimenten voor dit assortiment !

2afa61u.jpg

We verwelkomen jullie graag op 10 december. We hebben veel plek maar niet onbeperkt dus schrijf je snel in.

Wil je erbij zijn stuur dan een PM met jouw naam, forumnaam en e-mailadres. Wil je introducees meenemen? Geen probleem, geef dan in je PM aan hoeveel man je meeneemt. Let op per aanmelding 1 goodiebag (met o.a. een super item van Evolution Fireworks)!

Ben jij overtuigt van je vuurwerkkennis? Dan is de vuurwerk-pubquiz de perfecte mogelijkheid om jouw kennis te showen. En nog belangrijker je maakt kans op vette prijzen. Wat dacht je van de hoofdprijs; de Collision Thunder van VuurwerkMania en nog tal van andere prijzen.

Wij kijken er enorm naar uit, wij hopen jullie ook.

Helaas ben ik dan werken. Maar zal in dezer dagen wel keer de showroom bekijken en aanvullen��

2afa61u.jpg

We verwelkomen jullie graag op 10 december. We hebben veel plek maar niet onbeperkt dus schrijf je snel in.

Wil je erbij zijn stuur dan een PM met jouw naam, forumnaam en e-mailadres. Wil je introducees meenemen? Geen probleem, geef dan in je PM aan hoeveel man je meeneemt. Let op per aanmelding 1 goodiebag (met o.a. een super item van Evolution Fireworks)!

Ben jij overtuigt van je vuurwerkkennis? Dan is de vuurwerk-pubquiz de perfecte mogelijkheid om jouw kennis te showen. En nog belangrijker je maakt kans op vette prijzen. Wat dacht je van de hoofdprijs; de Collision Thunder van VuurwerkMania en nog tal van andere prijzen.

Jaa! Ook weer bij, net als afgelopen keer! Altijd gezellig, veel freaks, goodiebag en een pilsje gaat er altijd wel in ;).

Hierbij nog een video geschoten tijdens de freakavond vorig jaar

We hebben nog plek, inschrijven, meemaken, bijzijn!

2afa61u.jpg

Vandaag waarschijnlijk niet aanwezig��
Door de sneeuwval is het naar mijn idee onverantwoord om meer dan een uur te rijden...

Volgend jaar beter hoop ik.

Hier ligt een goede laag, wij kijken het nog even aan. Maar als het zo door blijft gaan vrees ik dat wij pas de 28e die kant opgaan.

Edit: helaas moeten afmelden.

Laatst bewerkt:
ook zin gehad om erna toe te gaan echter helaas onmogelijk door de sneeuw.

Zijn er mensen die na de eerste freakbestelling problemen hadden met bijbestellen? Ik krijg nu de telkens het antwoord voor minimaal 150 bijbestellen en dan ook nog eens op een ander dagdeel.

BredaVuurwerk is gepmt echter nog geen reactie nu snap ik dat vanwege de drukte maar ik ben bang dat anders de desbetreffende cakes op zijn.

Back
Bovenaan